طبیعت گردی افسانه بایگان با استایل جذابش / خانم بازیگر روز به روز زیباتر

افسانه بایگان / عکس افسانه بایگان / عروس افسانه بایگان / فیلم افسانه بایگان / بیوگرافی افسانه بایگان

افسانه بایگان بازیگر زن سینما و تلویزیون متولد 26 دی ماه سال 1340 در خیابان فرانسه تهران می باشد. عموی پدرش فضل الله بایگان از پیشگامان تئاتر ایران و پدربزرگ پدرش میرزا جواد موتمن الممالک نماینده اولین دوره مجلس شورای ملی بود. مادرش به بازیگری علاقمند بود اما به دلیل پرورش در خانواده ای منضبط و سختگیر ، موفق به فعالیت در این رشته نشد.

پدربزرگ مادری افسانه بایگان مستشار دیوان عالی کشور بود و جد اعلای مادرش ، میرزا محمدرضا موتمن السلطنه در دوره قاجار حاکم خراسان و نایب التولیه آستان قدس رضوی بوده است.. افسانه بایگان یکی از پرکارترین بازیگران زن سینمای ایران و سوپراستار دهه شصت است. افسانه بایگان قبل انقلاب مقام دوم دختر شایسته سال را به دست آورد. افسانه بایگان اواخر دهه هفتاد تا اوایل دهه هشتاد چند سال از سینما فاصله گرفت چون به گفته خودش حتی فراموش شدن برای او، بهتر از ماندن به هر قیمتی بوده‌ است. افسانه بایگان در حال حاضر فقط مشغول بازیگری است.

افسانه بایگان

عمل زیبایی افسانه بایگان

تصویر جدید از افسانه بایگان به تازگی منتشر شده است او در سال های اخیر چهره اش تغییرات زیادی داشته است و به نظر می رسد افسانه بایگان رو به عمل های زیبایی آورده است.

افسانه بایگان

کدخبر: 935840 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟