نفیسه روشن از عشق جدیدش رونمایی کرد!+عکس

نفیسه روشن / عروسی نفیسه روشن / همسر نفیسه روشن/ حجاب نفیسه روشن / نفیسه روشن بازیگر

نفیسه روشن بازیگر 41 ساله سینما و تلویزیون است که به تازگی با حواشی طلاق از همسر خلبانش بر سر زبان ها افتاده است. نفیسه روشن تصویری از خود منتشر کرده که یک خرگوش در دست دارد.

نفیسه روشن

نفیسه روشن متولد 13 اردیبهشت 1361 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق اسلامی از دانشگاه آزاد می باشد که به شدت حامی حیوانات بوده و سفیر دوقلوهاست و سابقا همسر خلبان داشت.شروع فعالیت تلویزیونی او را می توان بازی در سریال ” روزهای بیادماندنی ” به کارگردانی همایون شهنواز در تابستان 1382 دانست .اشتغال به تحصیل در مقطع لیسانس علت اصلی کم کاری وی در این سالها بود ، اما پس از پایان تحصیلات دانشگاهی خود ، دامنه فعالیتش را گسترش داد.او به تازگی تصویری از خودش را در لباس عروس منتشر کرد و جنجال زیادی آفرید.

نفیسه روشن

زندگی مشترک نفیسه روشن با یک خلبان

نفیسه روشن بار اول با یک خلبان ازدواج کرد و راجع به زندگی متاهلیش اینطور توضیح می دهد:یکی از پررنگ ترین سختیهای شغل همسرم نبودنش در لحظه هایی اسـت کـه مـن انتظار دارم کنار مـن باشد.  مـن وقت زیادی را گذاشتم و با وسواس زیاد هفت سین انتخاب کردم و چیدم اما لحظه سال تحویل کنار مـن نبود. چهارشنبه سوری نبود.

خیلی از مراسم و زمان هایی کـه مـن دوست دارم کنارم باشد، نیست. از سوی دیگر اگر از بهنام بپرسند زندگی با یک بازیگر چطور اسـت، جواب میدهد خیلی سخت! خیلی وقت ها او هست و مـن نیستم و ماجرای یکی بود، یکی نبود داستان زندگی مـن و بهنام اسـت. اما بخاطر علاقه ای کـه بـه هم داریم بـه شغل هم دیگر احترام میگذاریم. از سوی دیگر مـن می‌دانم کـه همسرم اسکادران هواپیمایی اسـت کـه چند صد نفر مسافر دارد و باید محیط آرامی برای او فراهم شود و آرام باشد.

نفیسه روشن دیروز ازدواج مجددش را اطلاع رسانی کرد و فعلا مانند بهاره رهنما شوهرش را حاجی صدا و می زند ولی اطلاعات بیشتری منتشر نکرده است. او تصویری از دستش که حلقه ازدواج کرده است را نشان داد و اعلام کرد در سفر کربلا هم به عشق آسمانی رسیده و هم به عشق زمینی و ازدواج مجددش را اطلاع رسانی کرد.

استوری نفیسه روشن

کدخبر: 933976 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟