فیلم /  عروسی پژمان جمشیدی در کیش/ عروس زیبا کیست؟

ویدیویی از پژمان جمشیدی در فیلم هتل در فضای مجازی منتشر شده است. فیلم سینمایی هتل، فیلمی از مسعود اطیابی کارگردان و نویسندگی امیر برادران و پیمان در ژانر کمدی و محصول سال 1402 است‌ که به تازگی اکران شده است.

پژمان جمشیدی فوتبالیست سابق و بازیگر حال حاضر سینما و تلویزیون است. این فوتبالیست در تیم هایی مانند پرسپولیس بازی کرده و بعد از مدتی به سوی بازیگری آمده است. او در این حرفه هم خوب عمل کرده و جایگاه قابل توجهی در بازیگری پیدا کرده و فیلم و سریال های زیادی بازی کرده و عمدتا با فیلم های کمدی معروف شد.

فیلم هتل

هتل فیلمی به کارگردانی سید مسعود اطیابی با داستان جذاب و هیجان‌انگیز خود با فیلم های کمدی‌ پیشین این کارگردان تفاوت دارد. پژمان جمشیدی و محسن کیایی، دو بازیگر با تجربه که قبلاً در فیلم‌های معروفی مانند “لونه زنبور” و “دینامیت” همکاری کرده‌اند، در این فیلم دوباره در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند تا به سیر درخشش خود ادامه دهند. اطیابی در فیلم “هتل” از تنوع بازیگران بهره‌برده و با انتخاب بازیگران استعدادهای جوان را نیز به نمایش گذاشته است.

فیلم “هتل” با تهیه‌کنندگی محمد شایسته به تصویر کشیده شده است. تهیه‌کننده این فیلم، پیش‌تر فیلم‌های موفقی مانند “قانون مورفی” به کارگردانی رامبدجوان و “زیر نظر” به کارگردانی سید مجید صالحی را تولید کرده است.

داستان “هتل” در یک هتل پرماجرا جریان دارد که با ورود مهمان‌های ناخوانده یعنی پس از ورود ٢ مرد و 4 زن، رویدادهای عجیب و غریبی را به دنبال دارد. در خلاصه داستان فیلم به زیبایی آمده است:”کی بهشت و ول می‌کنه میره جهنم.”

کدخبر: 932692 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟