فیلم حیرت انگیز مردانه شدن مازیار لرستانی که باور نمی کنید! + عکس رفاقتی با مردان!

مازیار لرستانی بازیگر توانای کشورمان، اخیرا به خاطر تغییر جنسیت خیلی بر سر زبان ها افتاده است. مازیار لرستانی در سریال و فیلم های سینمایی زیادی بازی کرده است و آخرین هنرمندی این بازیگر خواندن پاکدست منصور ظابطیان به نام ناصرالدین شاه می باشد.

تقریبا این جزو اولین کارهای بعد از تغییر جنسیت مازیار لرستانی است. 7 ماه از روزی که شهره لرستانی رسما خبر تغییر جنسیت اش را تایید کرد و نام اش را به مازیار لرستانی تغییر داد می گذرد.7 ماهی که برای او پر از چالش بود و هر بار مازیار لرستانی مشکل تازه ای را در اینستاگرام اش معرفی می کرد که همگی آن ها به عمل تطبیق جنسیت او ارتباط داشتند اما این بار مشکلات تازه مازیار لرستانی به مسائل معیشتی اش ارتباط دارد.

مازیار لرستانی متولد سال ۱۳۴۵ در تهران است. مازیار لرستانی که سابقه ایفای نقش، با منش مردانه را نیز در کارنامه خود داشته، ۲۳ تیر ماه ۱۴۰۱ در فضای مجازی‌اش از تطبیق جنسیت‌اش خبر داد. مازیار لرستانی که فارغ ال حصیل کارگردانی تئاتر است، علاوه بر سریال‌های چون «آپارتمان»، «آوای فاخته»، «باخانمان»، «حکایت‌های کمال»، «کلاه پهلوی»، «امام علی»، «مختارنامه»، «خوشنام»؛ در فیلم‌های سینمایی «نیاز»، «آذرخش»، «ماموریت آقای شادی»، «پناهنده»، «لیلی با من است»، «هزارپا»، «اخراجی‌ها»، «زیردرخت هلو» و. . ایفای نقش کرده است.

تئاتر تلویزیونی «در پوست شیر»، «عمه ماه منیر» از جمله کارهای تلویزیونی‌ مازیار لرستانی در مقام کارگردان است.

مازیار لرستانی

کدخبر: 932636 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟