این بازیگر فوق جذاب رحیل نوه ثریا قاسمی / قطعا شوکه می شوید!

ثریا قاسمی / ثریا قاسمی بازیگر / عکس ثریا قاسمی / بیوگرافی ثریا قاسمی / همسر ثریا قاسمی

تصویری از ثریا قاسمی بازیگر 83 ساله سینما و تلویزیون است که همچنان در این عرصه هنر فعال است. تصویری از این بازیگر در کنار هانیه غلامی منتشر شده است که مربوط به پشت صحنه رحیل است و اینکه این زن نوه ی اوست شایعه ای است که در فضای مجازی دست به دست می شود.

ثریا قاسمی

ثریا قاسمی بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۲۸ اذرماه سال ۱۳۱۹ در تهران است .نام واقعی اش مولود ملاقاسم و تنها فرزند علی ملاقاسم و حمید خیرآبادی ( مادر سینمای ایران) است .از سمت مادری اهل رشت است . در کودکی به دلیل جدایی پدر و مادرش گاهی در خانه ی مادر و گاهی در خانه ی پدرش زندگی می کرده است.

ازدواج و همسر ثریا قاسمی

ثریا قاسمی در سال ۱۳۴۹ و در سن ۳۰ سالکی با « رحیم برفراز» ازدواج کرد که ثمره این زندگی یک دختر به نام بنفشه و دو پسر به نام بابک و بهروز می باشد.ثریا قاسمی در مورد مادرش حمیده خیرآبادی اینچنین گفته است : « مادرم تمام عمرش کار می کرد یا مشغول فیلم هایش بود و یا در تئاتر فعال بود به همین جهت از طرفی واقعا زندگی نمی کرد و سهم من بیشتر این بود که پیش مادربزرگم باشم. الان که به این سن رسیدم تازه می فهمم که همه چیز کار نیست و نباید این طور زندگی کرد ولی با همه این ها مادرم با کارهایش دین خود را به جامعه ادا کرد

کدخبر: 929455 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟