این 5 چهره را می‌خواهند به عنوان سلبریتی به ما قالب کنند! + عکس و اسامی!

این برنامه‌ها که تحت عنوان « شب‌های مافیا »، «ناتو». « پدرخوانده » و… در بستر شبکه نمایش خانگی عرضه می‌شود، پلی شده برای ظهور برخی افراد ناشناس در قالب سلبریتی!

به طور مثال برنامه «شب‌های مافیا» رئالیتی شویی از سعید ابوطالب است. که قبلا مسابقه‌های تلویزیونی دیگری همچون «رالی ایرانی» و «شام ایرانی» را کارگردانی کرده است.

مجموعه‌ای که با توجه به آزادی عمل فیلمسازان در شبکه نمایش خانگی، تفاوت‌های فاحشی با نسخه تلویزیونی خود دارد. در «شب‌های مافیا» برای جذب بیشتر مخاطب از چهره‌های کمتر شناخته شده سینما. تلویزیون و موسیقی به عنوان شرکت کننده استفاده شده است.

فیلمساز با استفاده از ترفند تکراری کَل کَل غیرواقعی میان زن و مرد می‌خواهد مخاطبان بیشتری را جذب کند. به ویژه قشر نوجوان و جوان را که علاقه زیادی به شناخت شخصیت واقعی بازیگران و خوانندگان را دارند!

در ادامه به حواشی حضور برخی افراد کمترشناخته شده و یا بعضا ناشناخته که در این سبک رئالیتی شو پرداخته‌ایم که می‌خوانید:

صحرا اسدالهی/ شب‌های مافیا

در پدرخوانده این پنج چهره را می‌خواهند به عنوان سلبریتی قالب کنند.

این بازیگر یکی از شرکت کنندگان رئالیتی شوی شب‌های مافیا بود که حسابی جنجالی شد. اسدالهی در اظهارنظری شبه روشفکری گفته است زندگی شبیه بازی است؛ یعنی در زندگی برد و باخت‌های عجیبی را تجربه می‌کنیم!

شب‌های مافیا بازی بسیار پیچیده و جالبی است که ما را به زندگی نزدیک و به ما یادآوری می‌کند اتفاق‌ها را خیلی جدی نگیریم!

حضور این به اصطلاح بازیگر در سری جدید «شب‌های مافیا» در شبکه‌های اجتماعی خبرساز شد. تا آنجا کاربران با انتقاد از حضور صحرا اسدالهی در این رئالیتی شو. عدم کیفیت این برنامه با حضور چنین افرادی را توهین به شعور مخاطب دانسته‌اند و اجرای وی را نچسب و کاملا مصنوعی توصیف کردند.

نیکی میربها / پدرخوانده

در پدرخوانده این پنج چهره را می‌خواهند به عنوان سلبریتی قالب کنند.

چهره ناآشنای دیگر نیکی میربهاست. نام واقعی نیکی، «نیکانور» است اما از آنجا که این نام خیلی طولانی است، او را به نام مستعار «نیکی» می‌شناسند!

وی در رئالیتی شوی پدرخوانده به عنوان یکی از بازیکنان حضور داشت که انتشار ویدئویی از کل کل علی صبوری. (با برنامه استندآپ کمدی «خنداونه» رامبد جوان به شهرت رسید) با نیکی میربها حسابی سر و صدا کرد.

مخاطبان پدرخوانده با اعتراض شدید به حضور این بازیگر جوان در این رئالیتی شو با آماتور و نابلد خواندن وی. خواستار حذف او از این برنامه شدند و بازی نیکی میربها را عامل عصبانیت و خشم مخاطبان توصیف کردند.

کیمیا بابائیان / پدرخوانده

در پدرخوانده این پنج چهره را می‌خواهند به عنوان سلبریتی قالب کنند.

کیمیا بابائیان بازیگر متولد سال ۶۵ است که این روزها در رئالیتی شو پدرخوانده به به عنوان شرکت کننده حضور دارد.

وی دختر «داریوش بابائیان» بازیگر و تهیه کننده است که به واسطه پدرش وارد عرصه هنر بازیگری شد و هیچ گاه به شهرت نرسید!

بسیاری از مخاطبان شب‌های مافیا را یک پروژه شکست خورده می‌دانند. چرا که حضور نابازیگران هزینه و حواشی بسیاری برای این رئالیتی شو به دنبال داشته است.

برخی کاربران فضای مجازی دلیل اصلی این شکست را حضور افراد ناشناحته‌ای چون کیمیا بابائیان دانسته‌اند.

ویدئویی از فریاد و عصبانیت شدید مجید واشقانی. بازیگر مشهور تلویزیون از نحوه بازی پرحاشیه کیمیا بابائیان در شبکه‌های اجتماعی پربازدید شده است.

شیدا یوسفی / پدرخوانده

در پدرخوانده این پنج چهره را می‌خواهند به عنوان سلبریتی قالب کنند.

بازیگر جوان پدرخوانده که با سریال «بچه مهندس» به مخاطب معرفی شد اما موفقیت چندانی در عرصه بازیگری کسب نکرد.

برخی مخاطبان با انتقاد از حضور این چهره ناشناخته در رئالیتی شو پدرخوانده این گونه او را به باد انتقاد گرفتند. که اصلا از قابلیتش استفاده نمی‌کند و نقش را به او واگذار کردند که به اشتباه بازیکن دیگری را به بازی می‌آورد!

کاربران با کنایه به حضور شیدا یوسفی در این برنامه گفتند که قد این خانم مثلا سلبریتی کوتاهتر از این رئالیتی شوست. و جایزه بدترین بازی در تاریخ پدرخوانده با افتخار به شیدا یوسفی و کیمیا بابائیان تعلق می‌گیرد. بخشی از حرکت عجیب شیدا یوسفی در پدرخوانده که داد همه را درآورد را ببینید.

هومن خیاط / پدرخوانده

در پدرخوانده این پنج چهره را می‌خواهند به عنوان سلبریتی قالب کنند.

هومن خیاط بازیگر جوان و گوینده این روزها در رئالیتی شو پدرخوانده حضوری حاشیه‌ساز دارد.

نحوه حضور و بازی هومن خیاط در این مسابقه با انتقاد جدی مخاطبان مواجه شده است. و ناپختگی و بی‌تجربگی برای حضور این این جنس برنامه‌های شبکه خانگی او را با چالش جدی روبرو کرده است.

حرکات و بازی تصنعی هومن خیاط تا آنجا روی اعصاب مخاطب بود. که کاربران فضای مجازی با طعنه از وی به عنوان آخرین برگ برنده سعید ابوطاب برای جذب بیننده نام برده‌اند!

کدخبر: 929320 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟