این دختر زیبا تنها بازمانده متروپل است ! /فاطمه قاسمی کیست؟ + عکس ازدواج

فاطمه قاسمی متولد ۱۵ دی ۱۳۷۷ در آبادان، دارای مدرک تحصیلی کارشناسی حقوق می باشد. او یکی از بازماندگان حادثه ریزش ساختمان متروپل در آبادان است که پس از یک ماه بستری در بیمارستان خرداد ۱۴۰۱ از بیمارستان مرخص شد. فاطمه قاسمی از شهریور ۱۴۰۰ در ساختمان متروپل مشغول به کار بود. تصاویری از ازدواج و همسر فاطمه قاسمی تنها بازمانده حادثه متروپل منتشر شده است.

فاطمه قاسمی

فاطمه قاسمی

از مصدومیت در حادثه ریزش متروپل تا ترخیص

خانم قاسمی یکی از مصدومان حادثه ریزش متروپل بود که توسط نیروهای امداد نجات پیدا کرد و در بیمارستان تحت درمان و مداوا قرار گرفت. در نهایت در خداد ۱۴۰۱ از بیمارستان ترخیص شد. او در بیمارستان گلستان اهواز بستری بود و ساعاتی پیش با حال عمومی خوب از این بیمارستان مرخص شد.

این مصدوم که پس از اقدامات اولیه از آبادان به اهواز منتقل شده بود، علاوه بر تروما به چشم، آسیب مهره‌های کمری و چند جراحت دیگر، بر اثر فشار ناشی از حجم آوار، دچار اختلال در عملکرد کلیه به دلیل ترشح ماده میوگلوبین در رشته‌های ماهیچه‌ای شده بود و در شرایط بسیار حساسی به سر می‌برد.

فاطمه قاسمی در روز حادثه مشغول به کار بود که خوشبختانه از طریق موبایل با پدرش صحبت کرده و نیرو‌های امدادگر بعد از شش ساعت توانستند او را از زیر آوار نجات دهند. وی از ناحیه‌ی مهره‌های کمر و کلیه دچار آسیب دیدگی شدید شد که به بیمارستان گلستان اهواز انتقال یافت.

فاطمه قاسمی

فاطمه قاسمی

کدخبر: 924007 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟