فیلم/ صحنۀ عجیب پنهان شدن «مار» پشت تابلوی روی دیوار!

صحنه‌ای که یک زن در خانه‌اش در شرق استرالیا با آن مواجه شد، شبیه سکانسی از یک فیلم ترسناک بود! او متوجه شد که یکی از تابلوهای روی دیوار اتاقش دارد خود به خود به طرز مشکوکی تکان می‌خورد.

او با بررسی نزدیکتر متوجه شد که یک مار پیتون در پشت تابلو پنهان شده است؛ بلافاصله صاحب‌خانه با یک متخصص گرفتن جانوران تماس گرفت و مارگیر با حضور در صحنه مار را از پشت تابلو بیرون کشید. این مار زیبا و رنگارنگ حدود 1.5 متر طول داشت و به گفتۀ متخصص مارگیر، «در موقعیت بسیار غافلگیر کننده‌ای خودش را پنهان کرده بود».

اما مار به این راحتی‌ها نمی‌خواست پناهگاه عجیبش را ترک کند؛ همانطور که در ویدئوی منتشر شده دیده می‌شود، تنها بعد از اینکه مارگیر کمی او را «قلقلک» داد، مار شروع به بیرون آمدن از پشت تابلو کرد.

 این مار از نوع «پایتون فرش» (Carpet Python) بوده است؛ اندازۀ این مارها در اوج بلوغ می‌تواند به حدود 4 متر هم برسد. این مارها اگر احساس خطر کنند ممکن است اقدام به گاز گرفتن کنند اما سمّی نیستند.

ویدئوی منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی بازدید نسبتا بالایی داشته و خیلی از مخاطبان از محل عجیبی که مار در آن پنهان شده بود ابراز شگفتی کرده‌اند. یکی از کابران نوشته است: «حالا دیگر باید پشت قاب‌عکس‌ها و تابلوهایمان را هم وارسی کنیم!».

مارگیر نهایتا مار را در طبیعت آزاد کرد. همانطور که در ویدئو دیده می‌شود مار خیلی سریع خزید و در میان شاخ و برگ‌ها ناپدید شد.

منبع:فرادید

 

کدخبر: 922178 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟