جذابیت صدچندان خانم بازیگران ایرانی در لباس های خاص ایرانی ! / کدام زیباترند ؟! + عکس ها

در سراسر دنیا سلبریتی ها و افراد مشهور در معرض توجهات فراوانی هستند و به دلیل انبوه طرفدارانشان ، تمام بخش های خصوصی و عمومی زندگی آن ها مورد قضاوت میباشد.

در کشور ما نیز این رویه فارغ از درست و غلط بودن آن برقرار است و اغلب طرفداران این هنرمندان دوست دارند جزئیات هرچه بیشتری از زندگی خصوصی آن ها بدانند. در ادامه این مطلب از سوربان با ما همراه باشید تا تصاویر زیبایی از بازیگران خانم با لباس های محلی و ظاهری متفاوت را ببینید.

بازیگران با لباس محلی

شبنم قلی خانی با لباس کوردی

شبنم قلی خانی متولد 19 آبان 1356 در تهران ، بازیگر و فیلمنامه نویس است ، فارغ التحصیل لیسانس و فوق لیساننس تئاتر گرایش طراحی صحنه در ایران و فوق لیسانس کارگردانی فیلم از استرالیا می باشد که در دانشگاه هم تدریس می کند.

بازیگران با لباس محلی

لیندا کیانی با لباس محلی کاشانی

لیندا کیانی متولد 23 شهریور 1359 در آبادان، بازیگر سینما و تلویزیون است ، فارغ التحصیل لیسانس و فوق لیسانس رشته فلسفه از دانشگاه مفید می باشد که تئاتر شروع کرد تا اینکه با معرفی شریفی نیا وارد تلویزیون شد.

بازیگران با لباس محلی

نفیسه روشن در لباس بلوچی

نفیسه روشن متولد 13 اردیبهشت 1361 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است ، فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق اسلامی از دانشگاه آزاد می باشد که به شدت حامی حیوانات بوده و سفیر دوقلوهاست و سابقا همسر خلبان داشت.

بازیگران با لباس محلی

متین ستوده با لباس زیبای لری

متین ستوده بازیگر ایرانی متولد بیست و دوم اردیبهشت ماه سال شصت و چهار در یک خانواده فرهنگی در تهران است . وی فرزند سوم خانواده و یک برادر بزرگتر به اسم مانی و یک خواهر بزرگتر به اسم مریم دارد. مدرک تحصیلی متین ستوده لیسانس مدیریت بازرگانی میباشد. پدر متین کارمند صدا و سیما بوده و مادرش معلم اول دبستان بود.ستوده در زمان خردسالی دو بار تجربه بازیگری را به خاطر حضور پدرش در صدا و سیما به دست آورد.

بازیگران با لباس محلی

بهاره کیان افشار با لباس عربی

بهاره کیان افشار متولد 12 اردیبهشت 1364 در تهران ، بازیگر و ترانه سرا می باشد ، فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی نرم افزاز کامپیوتر می باشد که کنار بازیگری ، کار دکوراسیون و تبلیغات می کند و ترانه سرایی هم کرده است.

بازیگران با لباس محلی

سوگل طهماسبی با لباس بختیاری

سوگل طهماسبی متولد 25 بهمن 1364 در اصفهان ، بازیگر سینما و تلویزیون است ، تحصیلکرده مقطع فوق دیپلم رشته گرافیک و اصالتا بختیاری و بزرگ شده اهواز می باشد که از 8 سالگی وارد تئاتر شد و حالا در تلویزیون می درخشد.

33

شهرزاد کمال زاده با لباس محلی چابهار

شهرزاد کمال زاده متولد 7 فروردین 1364 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است ، فارغ التحصیل لیسانس رتشه مهندسی کامپیوتر می باشد که حامی حیوانات بوده و عضو تیم فوتبال هنرمندان است و آرزو دارد تمام دنیا را بتواند ببیند.

منبع: سوربان

کدخبر: 922121 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟