این خانم مدل همسر پژمان جمشیدی است؟ + عکس لباس عروس و پشت پرده ازدواج!

پژمان جمشیدی / پژمان جمشیدی بازیگر/ پژمان جمشیدی پرسپولیس / پژمان جمشیدی در تیم ملی /عکس پژمان جمشیدی

آنطور که برخی از شبکه های اجتماعی گفته اند گویا پژمان و نگار برای مراسم ازدواجشون کلی برنامه ریزی کرده اند و گویا قرار است مراسم اصلی با حضور تعداد کمی از دوستان و خانواده این دو نفر تو ترکیه برگزار بشه. پژمان جمشیدی بازیکن سابق فوتبال که از سال 1390 وارد عرصه بازیگری شده است.

رفاقت و رقابت زن پژمان جمشیدی با زن بهرام رادان!

پژمان جمشیدی

این روزها بهرام رادان و پژمان جمشیدی دو سلبریتی پرطرفدار سینما و شبکه نمایش خانگی هستند که کلی طرفدار دارن و البته برو بیا! این دو نفر با هم رفاقت هم دارند و سر فیلم علفزار که بهرام خان تهیه کنندگی اون رو برعهده داشت پژمان به عنوان نقش اصلی حضور داشت. حالا هر دو سلبریتی در شرف ازدواج هستند و بر حسب اتفاق همسر هر دو نفر هم بلاگر هستند و دو زمینه مدلینگ فعالیت دارند و گویا از قبل هم باهم رفاقت دارند و پیج های همدیگر رو هم دنبال می کنند و احتمالاً به خاطر هم شغل بود و فعالیت مشترک یک رقابتی هم باهم دارند.

نگار فرهمند متولد 1367 است بختیاری است. او فوق لیسانس مارکتینگ و لیسانس مدیریت تبلیغات از قبرس دارد. این روزها بلاگرها از درآمد بسیار بالایی برخوردار هستند و خانم فرهمند از خواننده مستثنا نیست. موردی که درباره پژمان و خانوم بلاگر وجود داره اختلاف سنی زیاد اون هاست. پژمان متولد 1356 است و حدوداً 20 سالی از نگار بزرگتره!

پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی

منبع:دیجی سرگرمی

کدخبر: 910730 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟