پاسخ رکنا به تکذیبیه محسن یگانه در خصوص خبر ممنوع الکاری اش !

بهمن بابازاده، خبرنگار حوزه موسیقی در توئیترخود اعلام کرد: رضا صادقی ، محسن یگانه ، امیر مقاره ( ماکان بندبابک جهانبخش و امید حاجیلی ممنوع الکار شده اند. گفته شده علاوه بر ممنوع الکاری، تعدادی از این چهره‌ها از جمله رضا صادقی و امیر مقاره ممنوع الخروج نیز شده‌اند. علت این ممنوع الکاری هنوز اعلام نشده است.

پس از ماجرای خبر منتشر شده از ممنوع الکاری 5 خواننده مشهور پاپ، رکنا در صدد تایید یا تکذیب این خبر از سوی خوانندگان مطرح بود و در پی آن با مدیر برنامه محسن یگانه نیز تماس گرفت .

محمد حاتم پور مدیر برنامه محسن یگانه در گفت و گو با خبرنگار رکنا در خصوص صحت یا عدم صحت انتشار خبر ممنوع الکاری آقای خواننده گفت: خبر ممنوع الکاری از هیچ جای رسمی ای به ما اعلام نشده است و تا زمانی که به صورت رسمی به ما ابلاغ نکنند این خبر صحت نخواهد داشت.

پس از آن نیز حاشیه عجیبی گریبانگیر رکنا شد و ماجرا از جایی شدت گرفت که محسن یگانه در پست اینستاگرامی خود با انتشار متنی نوشت : "من اصلا مصاحبه نداشتم با کسی! متاسفانه کنتور هم نداره انگار!!! همینقدر ول…"

این نوشته در حالی بود که مدیر برنامه ایشان ، محمد حاتم پور در تماس تلفنی با رکنا به تکذیب خبر ممنوع الکاری پرداخت.

در تماس مجدد رکنا نیز، مدیر برنامه محسن یگانه با توجه به واکنش آقای خواننده درخواست حذف خبر را داشت، تا تضمین این موضوع را بدهد که آقای خواننده نیز پست خود را علیه رکنا حذف خواهد کرد!

امیدواریم خوانندگان عزیز و محبوب در چنین اتفاقاتی با مدیر برنامه هایشان هماهنگ باشند تا خدای ناکرده درباره یک رسانه یا شخصی اجحافی صورت نگیرد.

صوت مصاحبه با مدیر برنامه های محسن یگانه موجود است .

محسن یگانه

کدخبر: 894735 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟