چهره دیده نشده خرم سلطان همه را شوکه کرد / این خانم بازیگر معروف کیست؟

مریم اوزرلی / عکس مریم اوزرلی / مریم اوزرلی بازیگر / گردن بند مریم اوزرلی / مریم اوزرلی ترکیه

بعضی از کاربران عقیده دارند که او قبل از عمل های زیبایی چهره بهتری داشته است اما برخی دیگر نیز نظرات متفاوتی داشته اند. بسیاری از افراد مقایسه چهره گذشته و امروز را خطا دانسته اند و می گویند او با توجه به معیارهای زیبایی امروز با جراحی چهره شیک تری پیدا کرده است. نظر شما چیست؟ با ما همراه باشید.

چهره مریم اوزرلی در گذشته و امروز

اوزرلی

بیوگرافی مریم اوزرلی

مریم اوزرلی ((به آلمانی: Meriem Uzerli) متولد ۱۲ اوت ۱۹۸۳ 21 مرداد 1362 ) بازیگری با اصالت ترک متولد آلمان که با بازی فوق العاده زیبا در سریال حریم سلطان نقش خرم سلطان شناخته شد.

خانواده مریم اوزرلی

مریم اوزرلی از پدری ترک به نام حسین و مادری آلمانی به نام اورزولا متولده شده است. او دو برادر و یک خواهر بزرگتر از خود نیز دارد. خواهرش، جانان، موسیقی جاز می‌نوازد و برادرانش در صنعت سینما مشغول به کار هستند.

شروع بازیگری مریم اوزرلی

مریم درس بازیگری را در شاوشپیل‌ اشتودیو در هامبورگ خوانده‌ است. او به صورت حرفه ای نقشی را عهده دار نشده بود که ناگهان با حضور در سریال حریم سلطان و ایفای نقش خرم سلطان شناخته شد و به اوج شهرت و محبوبیت رسید سریال حریم سلطان در دنیا به اکران درآمد و یکی از محبوب ترین سریال های جهان لقب گرفت با توجه به نقش اصلی  مریم اوزرلی (خرم سلطان) او هم به شهرت جهانی دست پیدا کرد.

مریم اوزرلی در سال ۲۰۱۲ برای ایفای نقش خرم سلطان  برندهٔ جایزهٔ پروانهٔ طلایی بهترین بازیگر زن شد. اما مریم اوزرلی در سال ۲۰۱۳، به‌طور ناگهانی و به دلایلی نامعلوم، بازی در سریال حریم سلطان را رها کرد و از قسمت ۱۰۳ به‌بعد، وحیده پرچین جای او را در نقش خرم سلطان عهده دار شد.

مریم اوزرلی در حرفه مدلینگ

مریم اوزرلی در حرفه مدلینگ یکی از موفق ترین مدل های دنیا محصوب می شود با توجه به محبوبیت او در آسیا و کشور های مسلمان یکی از پرکار ترین مدل های است که عکس های او در تمامی بیلورد ها قابل مشاهده است.

تصویر مریم اوزرلی به همراه دخترانش

مریم اوزرلی که صاحب دو دختر است. با خانواده اش در آلمان زندگی می کند و هر چند وقت یکبار برای کارهای زیبایی به آمریکا سفر می کند!!

مریم اوزرلی

منبع: گفتنی / سارا محبی

کدخبر: 885795 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟