این بازیگران مرد ایرانی 2 زنه خاص هستند ! / ازدواج و طلاق با 2 خانم بازیگر ! + عکس ها

کدام بازیگران مرد ایرانی با دو بازیگر خانم ازدواج کرده‌اند؟ ملاحظه می‌کنید از حیث عامه‌پسند بودن، چقدر این سوژه می‌تواند جذاب باشد. پس همراه باشید با ما با یک مطلب سرگرم‌کننده.

مهدی پاکدل

مهدی پاکدل در سال ۱۳۸۹ با بهنوش طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرد و در سال ۱۳۹۵ از او جدا شد. این هنرمند در سال ۱۳۹۹ با رعنا آزادی‌ور از هنرمندان بازیگر پیمان زناشویی بست.

مهدی پاکدل

رامبد جوان

رامبد جوان سه بار سر سفره عقد نشسته و هر سه همسر او با نام ماندانا روحی، سحر دولتشاهی و نگار جواهریان از هنرمندان سینما و تلویزیون هستند. رامبد جوان از زندگی مشترک فعلی خود با نگار جواهریان دختری به نام نوردخت دارد.

نگار رامبد جوان

امین حیایی

امین حیایی سال‌ها قبل زندگی مشترک کوتاهی را با مونا بانکی‌پور تجربه کرد که به طلاق انجامید. دارا حیایی حاصل ازدواج اول امین حیایی است. این هنرمند بعد از مدتی با نیلوفر خوش‌خلق از بازیگران سینما و تلویزیون ازدواج کرد.

امین حیایی

فریبرز عرب‌نیا

فریبرز عرب‌نیا بازیگر مطرح سینما و تلویزیون اولین‌بار با آتنه فقیه‌نصیری پیمان زناشویی بست و ازدواج آن‌ها بعد از چند سال به پایان رسید. این هنرمند بعد از چند سال با زنده‌یاد عسل بدیعی ازواج کرد و جانیار حاصل زندگی مشترک آن‌ها است. این زوج بعد از مدتی طلاق گرفتند.

فریبرز عرب نیا و آتنه فقیه نصیری، عسل بدیعی

مهدی هاشمی

مهدی هاشمی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون برای اولین‌بار با گلاب آدینه ازدواج کرد و نورا هاشمی ثمره ازدواج آن‌ها بود. این هنرمند در سال‌های اخیر با مهنوش صادقی ازدواج کرده و با او زندگی می‌کند.

گلاب آدینه و مهدی هاشمی

امین زندگانی

امین زندگانی، بازیگر مطرح سینما و تلویزیون اولین‌بار با مینا لاکانی پیمان زناشویی بست که بعد از مدتی به طلاق انجامید. این هنرمند بعد از چند سال با الیکا عبدالرزاقی بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرد و با او زندگی می‌کند.

امین زندگانی

منبع: نی نی بان

کدخبر: 882082 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟