تحصیلات شوک آور بازیگران سریال پرطرفدار ! + عکس و اسامی از مارال فرجاد تا زهره حمیدی !

قصه تا صبح، روایتی عاطفی و عاشقانه و زندگی سیاسی و در هم‌ تنیده چند جوان از سال 1350 تا 1385 را به تصویر می‌ کشد.یکی از این جوانان «مستانه» نام دارد که در پیچ و تاب ماجرایی عاطفی، درگیر مسائل سیاسی می شود. مستانه پزشک جوانی است که در مبارزات انقلابی هم شرکت فعالی دارد و با عمویش «تیمسار بدر» که یکی از تیمسارهای عالیرتبه شاهنشاهی است، زندگی میکند.

تحصیلات بازیگران سریال تاصبح!

امین زندگانی متولد 5 شهریور 1351 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون می باشد.فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه آزاد بوده که از تئاتر شروع کرد و سپس وقتی 23 سال بود با سریال وکلای جوان جلوی دوربین رفت و با سریال همسفر به شهرت رسید.

تحصیلات بازیگران سریال تاصبح!

ستاره اسکندری متولد 25 خرداد 1352 در تربت حیدریه خراسان ، بازیگر است.دانشجوی انصرافی رشته مترجمی زبان انگلیسی از دانشگاه آزاد بوده که فعالیت خود را از تئاتر شروع کرد و سال 1385 با نقش نرگس در تلویزیون به شهرت رسید.

تحصیلات بازیگران سریال تاصبح!

عسل بدیعی متولد 19 اردیبهشت 1356 در تهران، بازیگر بود.فارغ التحصیل لیسانس علوم تغذیه از دانشگاه آزاد اسلامی بوده که بازیگری با فیلم بودن یا نبودن آغاز کرد و با فیلم دست های آلوده شناخته شد.

تحصیلات بازیگران سریال تاصبح!

پروانه معصومی متولد 11 اسفند 1323 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.فارغ التحصیل زبان های خارجی از دانشگاه ملی ایران بوده که ابتدا با حرفه مد شروع کرده و سپس وقتی 27 ساله بود در فیلم بیتا جلوی دوربین رفت و با فیلم رگبار دیده شد.

تحصیلات بازیگران سریال تاصبح!

زهره حمیدی متولد 8 اردیبهشت 1336 در اراک ، بازیگر سینما و تلویزیون است.تحصیلکرده مقطع دیپلم رشته اقتصاد بوده که بازیگری را با فیلم دلاوران کوچه دلگشا شروع کرد و با سریال تولد دیگر به شهرت رسید.

تحصیلات بازیگران سریال تاصبح!

عزت الله رمضانی فر متولد اسفند 1323 در تهران، بازیگر است.فارغ التحصیل لیسانس رشته فیلمبرداری از دانشکده هنرهای دراماتیک می باشد، از تئاتر شروع کرد و سال 1346 با سریال سرکار استوار جلوی دوربین رفت و با بازی در فیلم گاو به شهرت رسید.

تحصیلات بازیگران سریال تاصبح!

کیانوش گرامی متولد 24 اردیبهشت 1341 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.از 14 سالگی قید تحصیل را زد و بعنوان تدارکاتچی از پشت صحنه سریال شروع کرد سپس وارد عرصه خوانندگی شد و از 25 سالگی بازیگری را با فیلم محموله آغاز کرد و با سریال میوه ممنوعه به شهرت رسید.

تحصیلات بازیگران سریال تاصبح!

مریم سلطانی متولد 6 بهمن 1353 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت بوده که از 26 سالگی با فیلم انتظار جلوری دوربین رفت و با سریال کلانتر به شهرت رسید و عاشق موسیقی می باشد.

تحصیلات بازیگران سریال تاصبح!

آتش تقی پور متولد 15 فروردین 1324 در خوی، بازیگر است.فارغ التحصیل دیپلمه ادبی و لیسانس رشته بازیگری از دانشکده هنرهای دراماتیک بوده که با تئاتر شروع کرد و سال 63 با سریال سربداران دیده شد.

تحصیلات بازیگران سریال تاصبح!

امیر حسین حسینی متولد دی ماه 1366 تهران، بازیگر می باشد.فارغ التحصیل لیسانس حسابداری از دانشگاه آزاد تهران بوده که با تئاتر شروع کرد و با بازی در نقش علی در سریال تا صبح خوش درخشید.

تحصیلات بازیگران سریال تاصبح!

حمید ابراهیمی متولد 1349 در رشت، بازیگر است.فارغ التحصیل لیسانس رشته اطلاع رسانی و کتابداری از دانشگاه آزاد می باشد با تئاتر وارد عرصه هنر شد و سپس در 19 ساگی با فیلم ای ایران جلوی دوربین رفت و با فیلم فرزند خاک بازی شناخته شد.

تحصیلات بازیگران سریال تاصبح!

مجید مظفری متولد 22 بهمن 1329 در تهران ، بازیگر و کارگردان است.تحصیل کرده دوره پنج ماهه بازیگری در دانشگاه ونسن پاریس بوده که از 18 سالگی با تئاتر شروع کرد و سپس سال 1349 با فیلم پایان تاریکی جلوی دوربین رفت و با سریال غریبه شناخته شد.

تحصیلات بازیگران سریال تاصبح!

محمد کاسبی متولد 4 خرداد 1330 در تهران، بازیگر است.فارغ التحصیل لیسانس رشته سینما و تئاتر از دانشکده هنرهای دراماتیک بوده که فعالیت خودرا از 13 سالگی با تئاتر شروع کرد و با سریال سه در چهار به شهرت رسید.

تحصیلات بازیگران سریال تاصبح!

مارال فرجاد متولد 16 مرداد 1361 در تهران ؛ بازیگر سینما تلویزیون و تئاتر است.فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته عکاسی می باشد که از سه سالگی وارد تئاتر شد که سپس در 23 سالگی با فیلم شام عروسی به شهرت رسید.

تحصیلات بازیگران سریال تاصبح!

رامتین خداپناهی متولد 1350 در گرگان، بازیگر است.فارغ التحصیل لیسانس رشته نمایش با گرایش بازیگری و فوق لیسانس نمایش با گرایش کارگردانی بوده که از 28 سالگی با تئاتر شروع کرد و با سریال فقط به خاطر تو به شهرت رسید.

کدخبر: 869639 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟