عکس های شگفت انگیز از جذابیت خانمانه گلاره عباسی + بیوگرافی ازدواج و بیماری لاعلاج !

گلاره عباسی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 29 تیرماه سال 1362 در تهران است. پدرش اهل ادبیات ، مادرش خانه دار و تنها یک خواهر به نام بهاره دارد که متخصص تغذیه است و در کشور امارات زندگی می کند.

گلاره عباسی فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه هنر و معماری در مقطع لیسانس است . به دلیل علاقه اش به ادبیات در دوران دبیرستان این رشته را انتخاب کرد. وی به شدت به شعر و مقاله و کارهای هنری علاقمند است .

گلاره عباسی

گلاره عباسی از تئاتر دانشجویی وارد تلویزیون شد و حالا یک بازیگر شناخته شده ی سینما ، تئاتر و تلویزیون است. در 20 سالگی بعد از حضور در کلاس های بازیگری زنده یاد « امین تارخ» برای بازی در سریال « در چشم باد» معرفی شد به این ترتیب برای اولین بار در مقابل دوربین قرار گرفت . این سریال در سال 1387 از تلویزیون پخش شد .

گلاره عباسی برای اولین بار در سال 1384 با فیلم « قتل آنلاین» بازی در سینما را آغاز کرد. گلاره عباسی در سال 1390 و در سن 28 سالگی با سریال « شیدایی» به شهرت رسید. سریال شیدایی به کارگردانی محمدمهدی عسگر پور در سال 1390 است که به روی آنتن شبکه 3 سیما رفت.

این سریال درباره زندگی پسری به نام طاها است که بیماری قلبی دارد و عاشق دختری به نام لیلا با بازی گلاره عباسی میشود. طاها قبلا یک بار ازدواج کرده و از ازدواج قبلی اش یک دختر دارد اما این ماجرا را برای لیلا تعریف نکرده بود که با فاش شدن آن مشکلات مختلفی برای این زوج رخ می دهد.

گلاره عباسی

خانم بازیگر تابحال عمل زیبایی نداشته . او در این باره می گوید: « اگر بازیگر هم نمیشدم عمل زیبایی نمی کردم ، چون چهره های بدون عمل را بیشتر دوست دارم.  گلاره عباسی در سال 1396 در برنامه « حالا خورشید» رضا رشیدپور اعلام کرد که سال گذشته درگیر بیماری سختی بودم . تومور مغزی داشتم که با جراحی برداشته شد .

گلاره عباسی برنده جایزه بهترین بازیگر زن از جشنوار اسب نقره ای برای فیلم « اشیا از آنچه در آیینه میبینید به شما نزدیکترند» شد.

گلاره عباسی

گلاره عباسی

منبع:دلگرم

کدخبر: 869456 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟