عکسی  که پیری رامین پرچمی و لعیا زنگنه را فریاد زد ! / آقای بازیگر پیرتر از خانم بازیگر !

لعیا زنگنه از سال 1370 فعالیت خود را در تاتر آغاز کرد.و در سال 1375 با نقش آفرینی فیلم راز مینا ساخته ی عباس رافعی وارد عرصه ی سینما شد.وی در دوران دانشجویی در چند نمایش از جمله پارانویا، یادگار، خال خالی (عروسکی) و نیز در فیلم کوتاه دانشجویی در کنج تنهایی بازی کرد. بازی زیبای لعیا زنگنه در مجموعه تلویزیونی در پناه تو ساخته ی حمید لبخنده، سال 1373هنوز در یادها مانده است.همچنین بازی کوتاه لعیا زنگنه در فیلم مزاحم کاری از سیروس الوندشاید بهترین نقش آفرینی او در سینما تا به امروز باشد.

رامین پرچمی در 12 سالگی با دیدن فیلم «تاراج» در سینما به بازیگری و هنر علاقمند شد تا اینکه در رشته هنر وارد دانشگاه شد و سال دوم با تئاتر دانشجویی بازیگری را آغاز کرد. رامین پرچمی در سال 1374 وقتی 24 ساله بود با سریال «در پناه» کنار چهره هایی چون حسن جوهرچی و لعیا زنگنه جلوی دوربین رفت و در نقش رامین یوسفی به شدت دیده شد او بعد از سریال «در پناه تو» با فیلم «ضیافت» سال 1374 مسعود کیمیایی در نقش جواد کنار فریبرز عرب نیا و بهزاد خداویسی وارد سینما شد. در ادامه رامین پرچمی سال 1375 با سریال «گریز» فعالیت خود را در قاب تلویزیون ادامه داد.

لعیا زنگنه و رامین پرچمی بازیگران سریال خاطره‌انگیز در پناه تو که در این عکس گذر زمان را در چهره‌شان می‌بینید. رامین پرچمی درباره این عکس نوشت:من و زنگنه پس از پنچری ! ممنونم لعیای عزیز که آمدی و ممنون که کلی هم از کار تعریف کردی و ممنون که هنوز همان لعیای سی سال پیشی ! ممنونم رفیق یا در واقع به قول خودت فامیل!

لعیا زنگنه و رامین پرچمی

منبع:برترین ها

کدخبر: 866022 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟