فیلم تغییر حیرت آور صدای خواننده کوچولوی عصر جدید در جوانی ! / چی بود چی شد ؟!
حجم ویدیو: 50.90M | مدت زمان ویدیو: 00:04:24

مجید معظمی پسر ۱۴ ساله اهل کردستان است که به عنوان خواننده در فصل دوم مسابقه استعدادیابی عصر جدید به کارگردانی احسان علیخانی، حضور یافت. او نتوانست به فینال عصر جدید راه یابد اما ایران، با یک استعداد دیگر آشنا شد.

تغییر صدای پسرنوجوان مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفت.

در فصل قبلی عصر جدید نیز کودکی به نام «پارسا خائف» موفق شد به مرحله فینال عصر جدید راه یابد. مجید معظمی چند ماه پیش در دومین اجرای قسمت دوازدهم مرحله مقدماتی عصر جدید روی صحنه رفت و ۴ رای سفید داوران را از آن خود کرده بود.

مجید معظمی که در دی ماه امسال، ۱۴ سال می شود، از طریق گچ کاری به همراه پدرش. امرار معاش دارد. او گفته که اوستاکار وی، استعداد خوانندگی وی را کشف کرده و کمک کرده تا وارد عرصه موسیقی و خوانندگی شود.

احتمالا همه مخاطبان و تماشاگران برنامه استعدادیابی عصر جدید فارغ از همه انتقاداتی که به این برنامه وارد است، از اینکه یک کودک ۱۴ ساله اهل کردستان ایران بیاید و با صدای خوش ، استعداد ناب خود را به میلیون ها هموطن نشان دهد، خوشحال و احساس وجد و افتخار دارند.

ما همه از این که مجید معظمی و یا مجید معظمی ها بتوانند به تلویزیون بیاید و استعداد خود را نشان دهند و موردحمایت مادی و معنوی قرار بگیرند، خوشحالیم.

کدخبر: 858323 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟