عکس بازیگران فیلم کمدی شیشلیک در کنار همسرشان / از رضا عطاران تا مه لقا باقری!

شیشلیک فیلمی در ژانر کمدی به تهیه‌کنندگی محمدرضا منصوری، نویسندگی امیرمهدی ژوله و کارگردانی محمدحسین مهدویان محصول سال ۱۳۹۹است. این فیلم اولین تجربه محمدحسین مهدویان در ژانر کمدی است. این فیلم در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشت.

رضا عطاران

رضا عطاران (زادهٔ ۲۰ اردیبهشت ۱۳۴۷) بازیگر، کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس ایرانی است. او در رشتهٔ اقتصاد، دیپلم خود را دریافت کرد و برای ادامهٔ تحصیل به دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران رفت. با این حال پس از مدتی تحصیل را رها کرد و به سینما روی آورد. آغاز فعالیت عطاران به‌عنوان بازیگر تئاتر در دههٔ ۱۳۶۰ صورت گرفت و این همکاری تا سال ۱۳۷۱ ادامه داشت.

پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی (زادهٔ ۲۰ شهریور ۱۳۵۶) بازیگر ایرانی و بازیکن سابق فوتبال است. او در طول فعالیت حرفه‌ای خود در فوتبال برای باشگاه‌هایی مانند سایپا، پرسپولیس و پاس تهران و فولاد خوزستان و استیل آذین و نیز برای تیم ملی ایران بازی کرد.

 

ژاله صامتی

ژاله صامتی (زادهٔ ۱۴ فروردین۱۳۵۱) بازیگر ایرانی است. او در رشتهٔ تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران فارغ‌تحصیل شد و فعالیت حرفه‌ای خود را در سال ۱۳۷۲ و با بازی در دت یعنی دختر آغاز کرد. او برای نقش‌آفرینی در آخرین بار کی سحر را دیدی؟ (۱۳۹۴) و درخونگاه (۱۳۹۷) نامزد دریافت سیمرغ بلورین از جشنوارۀ فیلم فجر شده‌است. همچنین برای درخونگاه و مجموعهٔ تلویزیونی زیرخاکی (۱۳۹۹–اکنون) برندهٔ جایزهٔ حافظ شده‌است.
مه لقا باقری

مه‌لقا باقری (زاده ۲۵ خرداد ۱۳۶۰) بازیگر و کارگردان تئاتر اهل ایران است. عمدهٔ فعالیت او در تئاتر بوده و برایش جوایزی نیز کسب کرده‌است.

عباس جمشیدی فر

عباس جمشیدی‌فر (زادهٔ ۱۷ شهریور ۱۳۵۹) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون اهل ایران است.

منبع:دلگرم

کدخبر: 857077 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟