رقصیدن عروس و داماد جنگ به پا کرد ! / فرار عروس و داماد با پای پیاده + عکس دعوای فامیل عروس و داماد !

به گزارش رکنا ، می دانید که زیباترین شب هر جوانی شب عروسی اوست و مدتها برای برگزاری آن برنامه ریزی می شود تا بدون هیچ مشکلی خاطره ساز شود اما همیشه همه چیز طبق خواسته ی عروس و داماد پیش نمی رود ؛ حتما در اطرافتان شاهد عروسی هایی بوده اید که با دعوا همراه بوده و موجب ناراحتی و برهم خوردن زندگی زوج جوان شده در این بخش نمونه ای از آن را خواهید خواند.

دعوای شدید بین فامیل عروس و داماد سر رقص!

بعد از پخش موسیقی جشن عروسی به هرج و مرج تبدیل شد! فیلم های ضبط شده توسط گوشی های هوشمند که توسط یک شاهد عینی فیلم برداری شده است، شمار مهمانانی که دعوا می کنند و صندلی های پلاستیکی را در جشن در آدانا، ترکیه پرتاب می کنند را نشان می دهد. پلیس برای مقابله با این خشونت سریع در محل حاضر شد و تلاش کرد مهمانان عروس و داماد را کنترل کند.

از قرار معلوم این اختلاف نظرها به این دلیل آغاز شد که عروس و داماد از مناطق مختلف ترکیه بوده و هر دو خواستار موسیقی سنتی خود شدند و همزمان با رقص آنها وقتی داماد حرف عروس را قبول کرد همه به جان هم افتادند و در نهایت داماد و عروس فرار کردند.. موزیک محلی تنها موجب خصومت بیشتر شد چراکه برخی از مهمانان میخواستند فقط و فقط با موسیقی سنتی خود برقصند در نتیجه کار به درگیری و دعوا کشیده شد .

به سرعت این درگیری شدت گرفت طوری که صندلی ها را به سمت یکدیگر پرتاب می کردند و مجلس عروسی به یک دعوا حسابی تبدیل شد.

جزئیات بیشتری از این درگیری در مراسم عروسی که از قرار معلوم میهمانان زیادی هم داشته منتشر نشده اس

منبع : منیبان

کدخبر: 855001 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟