فیلم رقص بامزه خلیل و آواز خوانی داماد معروفشان برای ننه گوهر !!
حجم ویدیو: 3.36M | مدت زمان ویدیو: 00:00:58

پژمان جمشیدی زادهٔ ۱۰ شهریور ۱۳۵۶ بازیگر ایرانی و بازیکن سابق فوتبال است. پژمان جمشیدی در طول فعالیت حرفه‌ای خود در فوتبال برای باشگاه‌هایی مانند سایپا، پرسپولیس و پاس تهران و فولاد خوزستانو استیل آذین و نیز برای تیم ملی ایران بازی کرد. پژمان جمشیدی حرفهٔ بازیگری‌اش را نخست در سال ۱۳۹۰ با بازی در قسمتی از مجموعهٔ تلویزیونی ساختمان پزشکان و سپس در سال ۱۳۹۲ و با بازی در نقش اصلی مجموعهٔ تلویزیونی پژمان آغاز کرد. پژمان جمشیدی برای نقش‌آفرینی در فیلم‌های سوءتفاهم، شیشلیک و علفزار نامزد دریافت جایزهٔ سیمرغ بلورین از جشنوارۀ فیلم فجر شده‌است.

سید هادی کاظمی زادهٔ ۱۳ آبان ۱۳۵۵ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. هادی کاظمی با سریال شب‌های برره به شهرت رسید و  به نوعی تبدیل به یکی از اعضای ثابت گروه مدیری شد. از دیگر آثار بازیگری هادی کاظمی می‌توان به بازی در نقش نظام دوبرره، باباشاه و امیر یل زهره خانی، ضل الدوله، خرم اشاره نمود. هادی کاظمی در سال ۱۳۹۷ و در سن ۴۱ سالگی با سمانه پاکدل ازدواج کرد.

آنتن یک مجموعهٔ نمایش خانگی در ژانر کمدی-خانوادگی، به کارگردانی و تهیه‌کنندگی ابراهیم عامریان است که مسائل و مشکلات موجود در دانشگاه‌ها را به زبان طنز بیان می‌کند.

گوهر (با بازی رؤیا افشار) پس از فوت همسرش یک سال درس می‌خواند و با موفقیت در آزمون کنکور در رشته پزشکی قبول می‌شود. حالا او با نوه‌اش، بهرام (با بازی نیما مظاهری) هم دانشگاهی می‌شود و همین موضوع ماجراهایی را در خانواده و دانشگاه پیش می‌آورد.

ویدیویی از رقص و پایکوبی نقش های خلیل و دامادشان در سریال آنتن منتشر شده است.

سریال آنتن

منبع:دلگرم

کدخبر: 854275 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟