ثریا قاسمی هیچ وقت مادری آرتین کوچولو را نخواست ! / واکنش عجیب خانم بازیگر درباره تحسین مردم !

ثریا قاسمی متولد 28 آذر 1319 در تهران است . ثریا قاسمی تا مقطع دیپلم تحصیل کرده و کار خود را از گویندگی رادیو ارتش شاهنشاهی شروع کرد سپس وارد بازیگری شد و حالا ثریا قاسمی دو سیمرغ بلورین فجر را هم دارد . ثریا قاسمی به مرگ مهسا امینی واکنش نشان داد. شایعات کشف حجاب  ثریا قاسمی توسط خودش تکذیب شد.

آرتین سرایداران

ثریا قاسمی درباره انتشار خبرهایی از یک صفحه در فضای مجازی مبنی براینکه او برای سرپرستی یک کودک که در حمله تروریستی به شاهچراغ والدین خود را از دست داده است، اعلام آمادگی کرده است، گفت: من هیچ صفحه‌ای در فضای مجازی ندارم و این مطلب به نقل از من نبوده است.

سرپرستی آرتین به عهده کیست؟

آرتین نام کودکی است که در پی حمله تروریستی هفته گذشته به شاهچراغ، پدر، مادر و برادرش شهید شدند و اخیراً اخباری درباره این که ثریا قاسمی برای سرپرستی این کودک اعلام آمادگی کرده، منتشر شده است. این در حالی است که او خواهر بزرگتری دارد که قرار بود در همین روزها مراسم ازدواجش برگزار شود.

همچنین این کودک، حتما خانواده و اقوام دیگری دارد که خود ایشان صاحب نظر درباره نگهداری از فرزند کوچک خانواده هستند. برخی از مقامات از جمله وزیر آموزش و پرورش نیز در عیادت از این کودک تصریح کردند که پیگیر امور مربوط به او، از جمله مسائل تحصیلی‌اش خواهند بود.

کدخبر: 839157 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟