عکس های مختلط شدن دختر و پسری سلف دانشگاه های ایران ! / شریف و بهشتی را ببینید !

به گزارش رکنا به نقل از باشگاه خبرنگاران،  بهمن ۹۶ بود که وارد دانشگاه‌ شدم. خوشحال که دیگر به جای انتخاب‌های محدود بوفه مدرسه یک سلف عالی در اختیار ماست، اما زهی خیال خام! سلف ما یک کانکس با همان امکانات بوفه به اضافه غذای روزانه بود که هر روز رزرو می‌کردیم.

گذشت و ما عادت کردیم؛ مهر ۹۸ ترم جدید با خبر تعویض پیمانکار سلف شروع شد. شروع دوستی من و خانم زیبا (نامی که ما صدایش می‌کردیم) برمی‌گردد به روزهای اول ترم که کلاس‌ها تشکیل نمی‌شد و دانشگاه عملا خالی بود، ولی ما به بهانه دوری از خانه، سه ماه تابستان، علاف و سرگردان هر روز به دانشگاه می‌رفتیم.

Self-service3-vaghtesobh

روز اولی که وارد سلف شدم شگفت زده شدم از تغییر چیدمان سلف که بهتر شده بود، با یونیفرم شیک کادر که نشان از تغییرات می‌داد.

من خوشحال از این همه تغییرات بودم، پرانرژی به سمت مسئول سلف رفتم و با بلندترین و گرم‌ترین سلام با آن مسئول احوالپرسی کردم.

تقریبا هر روز به امید گپ کوتاه با خانم زیبا برای ناهار وارد سلف می‌شدم و ایشان هم برای ما غذا را سفارشی سرو می‌کرد، مثلا نان اضافه، گوشت اضافه و ته دیگ.

Self-service1-vaghtesobh

آن روز نمی‌دانستم که قرار است تا آخر ترم وضعیت احوالپرسی‌های من و خانم زیبا همین طور پر انرژی بماند، ولی به مرور زمان این گونه شد.

جالب است بدانید که صمیمیت ما به جایی رسید که اگر چند روز غیبت داشت من نگران و جویای احوال‌شان می‌شدم و برعکس اگر من نبودم او علت غیبت من را از دوستانم می‌پرسید.

روز آخر ترم

روز آخر ترم طبق معمول رفتم سلف با خانم زیبا (که هیچ‌وقت هم نمی‌دانم چرا فامیلش را نپرسیدم) گپ زدم و گفتم امیدوارم تعطیلات خوبی داشته باشید؛ اما او خبری هم خوشحال کننده و هم ناراحت کننده به من داد. خبری مبنی بر استعفا در ترم جدید. گویا دیگر قرار نبود در سلف کار کند.

این به معنی پایان دیدار ما بود؛ اما در ادامه به من گفت تمام روزهای این ترم و از بین آن همه چهره‌های خسته، عصبی و بی‌حوصله منتظر سلام من بوده است تا دوباره انرژی بگیرد. خب این برای من خیلی ارزشمند بود.

در آخر هر چند خیلی دلتنگ هم شده‌ایم، اما من به این نتیجه رسیدم که قرار نیست همیشه کار مهم و خاصی انجام بدهیم تا آدم‌های اطراف‌مان خوشحال شوند، گاهی یک سلام متفاوت بین آن همه دانشجو می‌تواند روز یکی را زیبا کند.

کدخبر: 836132 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟