عجیب ترین تخصص زن زیبا جهان را شوکه کرد ! + عکس و سرنوشت حیرت آور !

یک‌پزشک: با وجود احساسی که به مرگ داریم، سؤالی که بسیاری از ما را آزار می‌دهد این است که چه کسی در زمان مرگ ما در مراسم ما شرکت خواهد کرد؟

یک زن دلسوز این وظیفه را بر عهده گرفته که سوگوار کسانی باشد که کسی را ندارند. جین ترند هیل از ایسلینگتون در لندن در مراسم تشییع جنازه صد‌ها نفری که هرگز ندیده بود و هیچ دوست یا خانواده‌ای برای سوگواری نداشتند، شرکت کند.

این زن تخصصش شرکت در مراسم سوگواری غریبه‌هاست

ترند هیل، که اکنون ۵۵ ساله است، با فقدان زودرس آشنا بود – پدرش زمانی که او فقط ۱۴ سال داشت و مادرش در ۲۰ سالگی درگذشت.

مدتی بعد یک کارگر قبرستان به سراغ او رفت و از او خواست در مراسم تشییع جنازه سربازی که کسی برای شرکت نداشت شرکت کند و او هم به راه افتاد.

همین عمل محبت‌آمیز گسترش پیدا کرد – از آن به بعد، در قبرستانی که او اغلب از آن بازدید می‌کرد، کارگران شروع به درخواست از او کردند که برای تشییع جنازه افراد متوفی که هیچ خویشاوندی نداشتند، آنجا باشد. اگرچه او تعداد دقیق را از دست داده، اما نماینده سوگواری بیش از ۲۰۰ مراسم تشییع جنازه افراد کاملاً غریبه بوده است.

این زن تخصصش شرکت در مراسم سوگواری غریبه‌هاست

ترند هیل بازیگر، هنرمند و عکاس است. مرگ با تشریفات و نماد‌هایی که اطراف آن را احاطه کرده‌اند، او را مجذوب خود می‌کند، و او ساعت‌ها به طراحی و عکاسی از گورستان‌های وهم‌انگیز و زیبای ویکتوریایی لندن پرداخته است.

ترند هیل می‌گوید: «از کودکی همیشه مجذوب مرگ بودم. او به زیبایی اسرارآمیز و غیرزمینی که مرگ را احاطه کرده است توجه دارد و به گورستان‌ها به عنوان گالری‌های هنری در فضای باز نگاه می‌کند. او اهمیت افراد فراموش شده را تصدیق می‌کند، و اینکه آن‌ها باید کسی را داشته باشند که در پایان شاهد خروج آن‌ها باشد.

 

 

ترند هیل زمان خود را صرف مرتب کردن و نگهداری قبرستان می‌کند و از گورستان‌های سراسر جهان بازدید کرده است. اشتیاق غیرمعمول او باعث شده است تا دکترای خود را در علوم مرده‌شناسی به دست آورد تا بتواند به عنوان مورخ گورستان کار کند!

این زن تخصصش شرکت در مراسم سوگواری غریبه‌هاست

کتاب او، می‌گوید که چگونه آزار و اذیت خانگی و یک بیماری مزمن زندگی او را زیر و رو کرد و چگونه او پس از آن به عکاس برنده جایزه تبدیل شد. درگیر مرمت و حفظ بنای تاریخی شد و پس از مشاهده توسط یک کارگردان فیلم در یک گورستان از او خواسته شد در یک فیلم بازی کند.

اکنون که تمایل او به گورستان‌ها و مراسم تشییع جنازه شناخته شده است، ترند هیل در فیس بوک برای شرکت در مراسم اعزام دعوت نامه دریافت می‌کند و حتی اگر مردم از او بخواهند لباس عزا می‌پوشد.

«امیدوارم بتوانم کاری کنم که مرگ برای مردم کمتر احساس ترس داشته باشد. »

کدخبر: 834707 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟