فیلم ترس وحشتناک فیلم بردار مستند از یک شیر / سلطان جنگل اصلا او را تحویل نگرفت!
حجم ویدیو: 6.06M | مدت زمان ویدیو: 00:00:46

تهیه گزارش و ثبت تصویر از زندگی حیوانات وحشی همیشه با خطر روبرو است، تاکنون موارد زیادی از حمله این حیوانات به گزارشگران در صفحات مجازی منتشر شده است.

این بار نیز یک اتفاق عجیب و خطرناک از بیخ گوش یک  فیلمبردار خیلی خوش شانس گذشت. به طوری‌که شیر تا یک قدمی او می آید اما به او آسیبی نمی رساند.گفتنی است که این اتفاق در جریان ضبط یک برنامه مستند حیات وحش رخ می دهد که یکی از عوامل فیلمبرداری متوجه نزدیک شدن یک شیر به خود نمی شود.

یک مستندساز در توضیح این رویداد و نزدیک شدن شیر به اریک ، یکی از عوامل فیلم برداری گفت: ما دنبال گله ای متشکل از 13 شیر به نام گله کودیلا بودیم، شیرها متوجه شدند که یک گله بزرگ کیپ بوفالو در جستجوی آب به منطقه نزدیک شد،

شیرها به سرعت در جای خود قرار گرفتند و سعی کردند بوفالوها را شکار کنند اما این برای گروه شیرها پایان خوبی نداشت زیرا بوفالوها شروع به تعقیب آنها کردند.

همه در حال تماشای این نبرد بین شیرها و بوفالوهای بودند و این زمانی بود که شیر جوان کودیلا را دیدم که از پشت خودرو راه می رفت و نزدیک ماشین شد، شروع به ثبت لحظه کردم. شیر آمد و به اریک خیره شد.

اریک احتمالاً من را در حال فیلمبرداری از آن طرف دید و برگشت و شیر را نزدیک به خود دید؛ حدود کمتر 1 متر از او فاصله دارد

اریک خیلی آرام و درست دستگیره را گرفت اما نه به خاطر ترسش، او فقط خودش رو نگه داشت و دید که تمرکز شیرها واقعاً روی چه چیزی است.

شیر در انتهای ویدیو خواهید دید که سرش را بلند می کند تا ببینه چه اتفاقی برای بوفالوهایی می افتد که هنوز در جنگ با شیرها هستند؛ شیرها نتوانستن در جنگ با بوفالوها پیروز باشند، صبح روز بعد شیرها به سمت شرق حرکت کردند و این بار موفق نشدند.

کدخبر: 820145 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟