تست : کدام پر رسم عاشقی دارد ! / انتخاب کنید و مجذوب شوید ! + تصویر

انتخاب پر می تواند چیزهای زیادی در مورد آرزوها و آرزوهای شما بگوید. یکی از این پرهای رنگارنگ را انتخاب کنید و نگاهی دقیق تر به آنچه انتخاب شما درباره شما دارد بیندازید.

پر شماره ۱ پر از سادگی:اگر این پر را انتخاب کردید، بیش از هر چیز به چیزهای ساده در زندگی می خواهید. از موقعیت های پیچیده و بیش از حد دشوار دوری می کنید. شما تمایل دارید مینیمالیسم را در طرح های دکوراسیون خود ترجیح دهید و افرادی را دوست دارید که در رفتارهای خود ساکت و منعکس کننده هستند. هنگام حل مشکلات، به راحتی می توانید به ماهیت اصلی دست پیدا کنید و راه خود را برای رسیدن به یک راه حل هوشمندانه ببینید. مردم به شما اعتماد دارند که دنیا را با وضوح بیشتری نسبت به دیگران ببینید.

پر شماره ۲ پر از تنوع: مهمتر از همه، شما هوس تنوع در زندگی دارید. شما روحی بی قرار و بی خیال هستید که قطعاً به دنبال ماجراجویی و تازگی است. شما همیشه در حال امتحان رستوران های جدید و کلوپ های جدید هستید. به نظر می رسد همیشه هر چند سال یکبار خود را از نو اختراع می کنید. افرادی که پر تنوع را انتخاب می کنند بسیار خلاق هستند و همیشه مشغول پروژه های جالب هستند. می‌توان برای یافتن راه‌حل‌های نوآورانه برای چالش‌های زندگی روی شما حساب کرد.

پر شماره ۳ پر رنگ ها: شما آرزوی داشتن یک زندگی غنی و رنگارنگ را دارید. شما محیطی را پرورش می دهید که از نظر بافت و رنگ متفاوت است. شما در قلب یک هنرمند هستید شما طیف وسیعی از دوستان و آشنایان دارید. شما کمی یک پروانه اجتماعی هستید. به نظر می‌رسد ماجراجویی از هر گوشه‌ای از جهان به شما اشاره می‌کند، و شما یک مورد مزمن هوس سرگردانی دارید. مردم دوست دارند که شما برای هر کاری که انجام می دهید شور و اشتیاق به ارمغان بیاورید.

پر شماره ۴ پر ثبات: افرادی که این پر را انتخاب می کنند می خواهند زندگی آرام و آسانی داشته باشند. اگرچه ممکن است از ماجراجویی های گاه به گاه استقبال شود، اما این سفرها باید با دقت برنامه ریزی و طراحی شوند. شما می خواهید از زندگی با سرعتی آرام لذت ببرید که به شما فرصت می دهد تا لحظات آرام را بچشید. دیگران روی شما حساب می کنند که ثابت و قابل اعتماد باشید.

پر شماره ۵ پر از تمرکز: اگر این پر را انتخاب کردید، می خواهید بتوانید عمیقاً در چیزهایی که بیشتر شما را مجذوب می کند بویژه عشق و عاشقی غواصی کنید. مهم نیست به چه چیزی علاقه دارید، می خواهید آن اشتیاق را به طور کامل تجربه کنید. شما دوست دارید که بتوانید تمام تمرکز خود را به پروژه ها، روابط، مطالعات و تلاش های دیگر تا جایی که ممکن است اختصاص دهید. دیگران برای نصیحت عاقلانه و عقیده آموخته شده شما ارزش قائل هستند. شما اغلب صدای عقل در موقعیت های گیج کننده هستید.

منبع: دلگرم

کدخبر: 783600 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟