سیر تا پیاز ممنوع التصویری المیرا شریفی مقدم  / خانم مجری  تایید کرد ؟!

از ممنوع الکار شدن افراد صدا و سیما همه روزه، خبرهای جدیدی به گوش می‌رسد. بعد از خبر ممنون التصویر شدن سروش صحت، این بار نوبت المیرا شریفی مقدم گوینده شبکه خبر رسیده است. این مجری به صورت علنی، ممنوع التصویر شدن خود را تایید نکرد ولی با انتشار توییتی یک مهر تایید بر این خبر زد.

ماجرای ممنوع التصویری المیرا شریفی مقدم

اولین بار محمد زارعی خبرنگار حوزه ورزش در توئیت خود، خبر ممنوع التصویر شدن المیرا شریفی مقدم را در قالب انتشار یک توییت، مطرح کرد. توییت محمد زارعی اینگونه بود: «مهم و فوری؛ المیرا شریفی، گوینده اخبار شبکه‌خبر به خاطر توییت در مورد اتفاقاتی که برای بانوان کشورمان در جریان بازی تیم‌ملی با لبنان افتاد، ممنوع‌الکار شد. خانم شریفی از مجریان شجاع صداوسیما بودند که در گذشته هم در مورد مشکلات اقتصادی و اجتماعی مردم واکنش‌های محکمی داشتند.»

فروردین ماه سال 1401، با توجه به اتفاقاتی که در حاشیه بازی ایران و لبنان در شهر مشهد برای بانوان سرزمین‌مان رخ داده بود، این مجری توانمند در حساب شخصی خود توییتی منتشر کرد و گفت: «یک بلیت فروشی ساده را بلد نیستند انجام بدهند چه برسد به حل مشکلات کلان اقتصادی!»

از این توییت زمان زیادی نگذشت و خبر ممنوع التصویر شدن وی در شبکه‌های اجتماعی به گوش همه رسید. در پی انتشار این خبر از سازمان مربوطه، وی هم‌چنان ساکت نماند و به این خبر واکنش نشان داد و این خبر را به نوعی با توئیت جدید خود تایید کرد.

در پاسخ به این خبر، المیرا شریفی گفت:

در حقیقت، المیرا شریفی مقدم مجری با استعداد کشور به صورت غیرمستقیم، بر ماجرای ممنوع الکاری خود و به کنار گذاشته شدن توسط سازمان صدا و سیما مهر تایید زد.

او علاوه بر گویندگی در بخش‌های مختلف خبری شبکه خبر، اجرای برنامه صبحگاهی «چاپ اول» که این برنامه هم از شبکه خبر پخش می‌شد را نیز بر عهده داشت که پخش این برنامه هم از 17 فروردین 1400 متوقف شد!

کدخبر: 775143 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟