عکس خانواده مجری عصر جدید
حجم ویدیو: 6.86M | مدت زمان ویدیو: 00:02:27

ایمان قیاسی زاده یکی از مجریان خوب کشور است. ایمان قیاسی در عصر جدیدی در کنار احسان علیخانی حضور داشت. ایمان قیاسی علاوه بر مجری گری ، خواننده ای خوش صدا هم است. ایمان قیاسی متولد 30 خرداد 1362 در تهران است. در ادامه عکس همسر ایمان قیاسی را مشاهده می کنید.

از فرزند و همسر زیبای مجری خوش تیپ عصر جدید ، رونمایی شد.خانم شیبا نوروزی، مدیریت صنایع شیر جلگه کویر همسر ایمان قیاسی است.

ایمان قیاسی

ایمان قیاسی

ایمان قیاسی

ایمان قیاسی

مادرش را در سال 89 از دست داده است و دو برادر به نام های امید و مرتضی دارد. ضمنا برادرش مرتضی قیاسی عکاس است .

در سال 93 حضورش در صندلی مهمان برنامه ماه عسل با وجود انتقادات گسترده نشان داد دوستی او با علیخانی به شدت مستحکم است.

بعد از این برنامه رسما به گروه هنری علیخانی پیوست و حالا بعنوان مجری پشت صحنه برنامه عصر جدید بکارگردانی احسان علیخانی حضور دارد!

قیاسی که تجربه تیتراژ خوانی برنامه ماه عسل را هم دارد بعد از ممنوع الکاری آرش ظلی پور حالا به زوج هنری احسان علیخانی تبدیل شده است و در بیشتر کارهای اجرایی در کنار او حضور دارد.

فارغ التحصیل لیسانس رشته موسیقی می باشد ، فعالیت خود را با نوازندگی شروع کرد سپس وارد عرصه خوانندگی شد و حالا بعنوان مجری فعالیت می کند.

ایمان قیاسی

خانم شیبا نوروزی، مدیریت صنایع شیر جلگه کویر همسر ایمان قیاسی است.

احسان علیخانی مجری و تهیه کننده تلویزیون با انتشار یک استوری در صفحه شخصی اینستاگرامش خبر ازدواج ایمان قیاسی را منتشر کرد و به او تبریک گفت

ایمان قیاسی که سال گذشته ازدواج کرد، حالا صاحب یک دختر به نام آناهید شده است که تجربه شیرین بابا شدن را بتازگی چشیده است.

ایمان قیاسی

احسان علیخانی در استوری و کامنتی به دنیا آمدن فرزند قیاسی را تبریک گفته است.

احسان علیخانی در تبریک متفاوتی که برای ایمان قیاسی نوشته اورده است: پدر شدنت مبارک، نگاه کردن به بچه ها تنها چیزیه که در این دنیای آشفته به آدم انگیزه و امید میده که باید آینده رو ساخت و جنگید.

کدخبر: 768050 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟