دادستان سابق تهران مسافرکش شد /  پراید متعلق به همسرش است ! +  فیلم و عکس
حجم ویدیو: 1.52M | مدت زمان ویدیو: 00:00:35

دادستان تهران متولد اصفهان است. وزارت خزانه داری امریکا دادستان تهران را تحریم کرد. دادستان تهران در سال 1388 معترضلان را به دادگاه فراخوانده است. دادستان تهران بعد از انتخاب رئیسی به عنوان رئیس جمهور خود از سمت خود استعفا داد. در ادامه توئیت خبرنگار در مورد دادستان تهران می بینیم.

دادتسان تهران

این روزنامه نگار در توئیتی نوشت:  از نظر خودم این عمل دولت آبادی بعد از بازنشستگی شبانه در اعتراض به رفتار سیستم با او بعد از 10 سال دادستانی تهران است. نمیگم انقلاب فرزندانش را می خورد اما آقایان این آسیاب به نوبت است.

جعفری دولت‌آبادی در ۸ شهریور ۱۳۸۸ از سوی آیت‌الله صادق آملی لاریجانی، رئیس سابق قوه‌قضائیه به سمت دادستان تهران منصوب شد و به مدت ۱۰ سال در این سمت فعالیت کرد. جعفری دولت‌آبادی سرانجام با حکم ابراهیم رئیسیرئیس قوه‌قضائیه وقت جای خود را به علی القاصی‌مهر داد.

دو سال پیش نیز خبری تحت این عنوان که "عباس جعفری دولت‌آبادی دادستان عمومی و سابق تهران بازداشت شده و با قرار وثیقه آزاد است." در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی منتشر شده بود اما دادستان پیشین تهران گفت: از کسانی که این شایعه را منتشرکرده‌اند، شکایت کرده است.

کدخبر: 767727 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟