تست : کدام تصویر توجه شما را به خود جلب می‌کند؟ /خودتان را بهتر بشناسید!

این تست شخصیت شناسی همه ی ویژگی های ذاتی شما را را آشکار میکند. این تست شخصیت شناسی ویژگی های ذاتی را مقابل ویژگی های تربیتی بیان می کند. طبق مطالعات شما می توانید با این تست شخصیت شناسی ویژگی های شخصیتی افراد را با بشناسید. این تست شخصیت شناسی روش مناسب هنگامی است که با دیگران ملاقات می کنید، به این طریق از ویژگی های شخصیت آنها آگاه می شوید. در ادامه تست شخصیت شناسی از انتخاب یک نوع درخت می باشد.

یک

در زندگی خود، به شدت فاقد ثبات در روابط هستید، به نظر می‌رسد که نمی‌توانید به مردم اعتماد کنید

آیا التهاب پوست، خارش یا سردرد‌های مکرر دارید؟ تا زمانی که فکر خود را تغییر ندهید، این آشفتگی‌ها ممکن است همچنان شما را آزار دهند.

تنها کاری که شما باید انجام دهید انتقال توجه دیگران به خودتان است. این شما هستید که می‌توانید اعتماد کنید و زندگی خود را بسازید.

برای خود وقت اختصاص دهید، سرگرمی‌های جدید را کشف کنید، یک تعطیلات آرامش‌بخش را برای خود ترتیب دهید.

دو

انرژی را در شکم، روی پوست و قلب احساس می‌کنید، هنگامی که از چیزی می‌ترسید، ناراحت می‌شوید یا در مشکلات به سر می‌برید، همه این‌ها در علائم جسمانی و بیماری‌های این اندام‌ها منعکس می‌شود.

اغلب اوقات، افرادی که این شماره را انتخاب می‌کنند از آلرژی‌های مختلف رنج می‌برند، سعی کنید هر روز حداقل ۱۰ دقیقه آرام باشید. تنفس عمیق را در لحظه‌های آرامش کامل یاد بگیرید. هنگامی که به رختخواب می‌روید، سعی کنید لحظات خوش زندگی را تصور کنید که باعث آرامش شما می‌شود.

سه

شما فردی کاملاً از خود راضی هستید و زندگی را دوست دارید، به خوبی می‌دانید که چگونه یک تجربه مثبت را حفظ کنید، حتی اگر گاهی اوقات دوره‌های خستگی و ناامیدی داشته باشید. شما یاد گرفته‌اید که خودتان را دوست داشته باشید

سعی کنید منطقی‌تر و خاکی باشید، خارش و آلرژی‌های شما هر از گاهی می‌تواند نشانه ترس شما از شکست باشد.

چهار

شما اشتیاق در زندگی خود را از دست داده‌اید و کاملاً منفعلانه زندگی می‌کنید، انتظار دارید که کسی یا چیزی شما را از حالت بی علاقگی و افسردگی خارج کند. شما از مرگ، بیماری و تصادفات ترس دارید؛ از نظر جسمی، این می‌تواند به صورت مشکلات معده و یبوست که با انفعال داخلی همراه است، منعکس شود.

سعی کنید خودتان را تحت فشار قرار دهید و حتی گاهی اوقات کاری کنید که نمی‌خواهید. به یاد داشته باشید که نیازی به انتظار برای تغییر سال نو، تعطیلات، ماه آینده یا دوشنبه نیست، در صورت تمایل هر زمان مناسب خواهد بود.

پنج

نگرش قاطعانه شما نسبت به مردم، در واقع آسیب پذیری و ناامنی را پنهان می‌کند. از آنجا که بدن ما اغلب به حالت عاطفی واکنش نشان می‌دهد، این را می‌توان در برخی از بیماری‌ها، به ویژه بیماری‌های کبدی بیان کرد. در این حالت چه باید کرد؟ سعی کنید نسبت به دیگران فرومایه باشید، غالباً از خود بپرسید که آیا هنگام اشتباه پیش آمده خود یا دیگران را به خاطر اشتباهات سرزنش می‌کنید؟

پس از پرداختن به مشکلات داخلی خود، می‌توانید به طور قابل توجهی سلامتی خود را بهبود ببخشید.

شش

زندگی شما همراه با یک استرس مداوم است، به نظر می‌رسد که مشکلات مانند یک گلوله برفی روی شما می‌افتد و شما وقت بهبودی ندارید.

همه این‌ها به دلایلی عجیب باعث تحریک، عصبانیت و نارضایتی شما می‌شوند. این حالت ممکن است به صورت مشکلات پوستی یا فراموشی روی بدن منعکس شود.

بدن شما نیاز به استراحت دارد، بیایید احساسات خود را تخلیه کنید، اما اگر تعداد آن‌ها زیاد است، سعی کنید انرژی خود را به سمت دیگری هدایت کنید، به ورزش‌های رزمی، بوکس یا سایر ورزش‌ها هم بپردازید.

کدخبر: 766957 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟