فیلم / تغییر قیافه جذاب هلیا دختر قمه کش ! /بینی عقابی اش محو شد !
حجم ویدیو: 3.01M | مدت زمان ویدیو: 00:00:24

هلیا دختر قمه کش عمل زیبایی کرد. هلیا دختر قمه کش در فضای مجازی کم شده و  هلیا دختر قمه کش دلیل آن را درس خواندن برای رسیدن به اهدافش می داند. آنطور که هلیا دختر قمه کش قبلا درباره اهدافش گفته هدف او قبول شدن برای پزشکی است.  هلیا دختر قمه کش حواشی بسیاری را بری خود دارد.

به گزارش رکنا، هلیا دختر دهه هشتادی مشهور به هلیا قمه کش که به نظر نمی رسد به سن قانونی رسیده باشد در کمال تعجب عمل زیبایی بینی انجام داد !آنقدر کاربران در لایو ها و کامنت ها به چهره هلیا گیر دادند که ظاهرا در او تاثیر گذاشته و باعث شده که او عمل زیبایی بینی انجام دهد. او مدتی قبل اعلام کرده بود که در حال درس خواندن برای پزشک شدن است که حاشیه های زیادی این صحبت او به همراه داشت.

اما سوال اصلی این است که چرا جوانان ما باید به این سمت و سو کشیده شوند و هر لحظه بخواهند از راهی برای بیشتر دیده شدن استفاده کنند؟ ماجرای قمه کشی این دختر علاوه بر جنبه اجتماعی درگیر جنبه ای فرهنگی است که باز هم به نوع تربیت خانواده ها و محیط پیرامون جوانان ما بر می گردد.

هلیا بلاگر می شود

با اینکه هلیا به دلیل دعوایی که انجام داد به شهرت رسید ولی به نظر می رسد که می خواهد ذهنیتی که مردم از او دارند را تغییر دهد و چهره جدیدی از خودش به نمایش بگذارد. هلیا در حال تبدیل شدن به بلاگر اینستاگرامی است و از روزهای اخیر خود که با دعواهای خود حاشیه سازی می کرد فاصله گرفته است. او البته به مدرسه می رود و اعلام کرده که وقت زیادی ندارد مثل سابق توی فضای مجازی باشد ! هلیا در چند موزیک ویدیو دیده شده و به نظر می رسد دوست دارد بلاگر اینستاگرامی شود. اگر هلیا با همین رشد فالوور پیش برود بعید نیست چند مدت آینده به یکی از سلبریتی های اینستاگرامی تبدیل شود. شاید بگویید مسخره است که دختری با قمه کشیدن مشهور شود و تبدیل به یک سلبریتی اینستاگرامی شود. باید بگوییم که اگر به گذشته خیلی از شاخ های اینستاگرامی که الان زندگی فوق لوکس و باکلاسی دارند نگاه کنید ابتدای راه صد برابر از هلیا بدتر شروع کردند ولی الان کی آن روزها را به یاد دارد ؟ جوری رفتار می کنند انگار از تئاتر بازی کردن به اینجا رسیده اند و گذشته کثیف خود را انکار می کنند.

راه هلیا ادامه دارد !

همانطور که خیلی از اتفاقات اینستاگرام مقلد دارد داستان دعوای هلیا هم الگوی برخی جوانان شد. جالب است بدانید که بعد از ماجرای قمه کشیدن هلیا دختران زیادی با انتشار فیلم قمه و چاقو از خودشان سعی بر معروف شدن کردند که آنچنان موفق نشدند ولی جالب است که برای شهرت دست به چنین کار خطرناکی زدند بدون آنکه بترسند چه عواقب قانونی ممکن است در انتظار آنها باشد. هلیا در چند موزیک ویدیو دیده شده و به نظر می رسد دوست دارد بلاگر اینستاگرامی شود. اگر هلیا با همین رشد فالوور پیش برود بعید نیست چند مدت آینده به یکی از سلبریتی های اینستاگرامی تبدیل شود. شاید بگویید مسخره است که دختری با قمه کشیدن مشهور شود و تبدیل به یک سلبریتی اینستاگرامی شود.

منبع: برخط نیوز

کدخبر: 739700 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟