نیوشا ضیغمی راز گریه هایش را فاش کرد ! + فیلم
حجم ویدیو: 1.64M | مدت زمان ویدیو: 00:00:30

نیوشا ضیغمی بازیگر کشورمان است که بعد از ازدواج در عالم بازیگری کم کار شده است. نیوشا ضیغمی در یک گفت و گو شرکت کرد. نیوشا ضیغمی از مسئولیت در خانه و مدیریت کارها گفت. نیوشا ضیغمی می گوید برخی روزها اینقدر کار انجام می دهم و زحمت می کشم که فقط گریه می کنم ولی بعدش دوباره ادامه می دهم. صحبت های نیوشا ضیغمی را ببینید.

خانم نیوشا ضیغمی ادعا می کند که کارهای خانه و رسیدگی به زندگی شخصی و در کنار آن زندگی کاری زحمت بسیار زیادی دارد که مدیریت آنها خیلی دشوار است. او قبلا هم اشاره کرده بود که زحمت زیادی می کشم و وضعیت مالیم نسبت به زحمتی است که طی این سالها کشیده ام.

نیوشا ضیغمی به تلویزیون می آید

خانم ضیغمی که صدا و سیما را تحریم کرده بود (به دلیل حمله و انتقاد صدا و سیما به زندگی لاکچری سلبریتی های ایرانی در مقایسه با مردم) ظاهرا قرار است به زودی در یک سریال تلویزیونی حضور داشته باشد.

با گذشت بیش از ۲۰ درصد از تصویربرداری سریال «بی نشان» به کارگردانی راما قویدل و تهیه کنندگی مرتضی رزاق کریمی، نیوشا ضیغمی، به عنوان تازه ترین بازیگر، به این پروژه پیوست.

این بازیگر که در نقاط عطف داستان نقش موثری دارد، قرار است شخصیت فریده را ایفا کند که به دنبال احقاق حقوق از دست رفته خود و همسرش است. «بی نشان»، سومین پروژه تلویزیونی نیوشا ضیغمی است که با سریال «در چشم باد»، اولین تجربه بازیگری خود را در تلویزیون رقم زد و پس از آن در سریال «راستش را بگو» ایفای نقش کرد.

منبع : برخط نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 732327 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟