تمسخر شادمهر عقیلی توسط مهران مدیری  ! / له شد ! + فیلم
حجم ویدیو: 5.05M | مدت زمان ویدیو: 00:00:41

مهران مدیری چهره همه فن حریف دنیای هنر است. مهران مدیری دارای دو فرزند به نام های شهرزاد مدیری و فرهاد مدیری است.پسر مهران مدیری فرهاد مدیری است و برای ادامه تحصیل به خارج از ایران رفته است.مهران مدیری اهل ورزش های رزمی است و با پدرش هم بیلیارد بازی می کند. مهران مدیری یکی از آهنگ های شادمهر عقیلی را مسخره کرد.

به گزارش رکنا، مهران مدیری ترانه یکی از آهنگ های قدیمی شادمهر عقیلی خواننده مشهور پاپ که از ایارن مهاجرت کرده است را که مربوط به چندین سال پیش است مسخره می کند.

جالب است که شادمهر در قدیم چنین سبکی داشته و امروز کاملا با آن روزها متفاوت است و شاید آن موقع جامعه و سلیقه مردم چنین چیزی را طلب می کرد ولی امروزه شادمهر برای مدت طولانی سبک خودش را حفظ کرده و با موج هایی که در موسیقی پاپ ایران به وجود آمده همراه نشده است.

کنسرت جنجالی شادمهر عقیلی در ترکیه

شادمهر عقیلی

شادمهر عقیلی بدون توجه ره عایت قرنطینه و پروتکل ها اقدام به راه اندازی یک تجمع بزرگ و کنسرت باشکوه در ترکیه کرد که مورد انتقاد قرار گرفت. نه فقط شادمهر بلکه دیگر خوانندگان نیز از شرایط بدون نظارت ترکیه برای کسب درامد از توریست استفاده کردند و کنسرت برگزار کردند. برخی از رسانه ها از شادمهر عقیلی به دلیل رفتار دوگانه درخواست کمک از سازمان ملل برای ایران و بعد از آن اجرای کنسرت در شرایط بیماری انتقاد کردند. شادمهر هفتم بهمن ماه 1357 در یک خانواده شش نفره در تهران متولد شد.سه برادر داشت که دو نفر از آنها رو در جنگ ایران و عراق از دست داد.پدرش در دوران نوجوانی شادمهر به دلیل سرطان در گذشت از کودکی با دیدن سازهای موسیقی به این رشته هنری علاقه مند شد.

شادمهر عقیلی

این مطلب از گروه وب گردی است و تنها جنبه سرگرمی دارد.

منبع: برخط نیوز

کدخبر: 731937 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟