عکس لو رفته از همسر سابق مهراب قاسم خانی در آغوش یک پسر

شقایق دهقان بازیگر مطرح و معروف ایرانی است .شقایق دهقان در سال های دور با بازی در سریال های طنز مهران مدیری شناخته شد و  شقایق دهقان همیشه هم در نقش های خنده دار بازی کرده و لبخند را بر لبان بینندگان آورده است. شقایق دهقان چند وقتی می شود که جزو پرحاشیه ترین های فضای مجازی است.  شقایق دهقان اخیرا عکسی را از 19 سال پیس تا کنون در فضای مجازی منتشر کرد.

به گزارش رکنا، شقایق دهقان به تازگی با انتشار دو تصویر از حالا و 19 سال پیشش در کنار خواهر زاده خود نشان داد که نه تنها پیر نشده بلکه به گفته کاربران جوان تر هم شده!

شقایق دهقان

 شقایق دهقان بازیگر طنز و بانمک ایرانی است که با وجود اینکه سال هاست در تلویزیون فعالیت دارد نه سینما، اما معروف و محبوب نیز می باشد. بازیگرانی مثل سحر قریشی بیشتر سعی دارند تا با حواشی سینما خود را بالا بکشند اما شقایق دهقان توسط هنر خود توانست به این جایگاه برسد.

شقایق دهقان

شقایق دهقان از شروع ویروس کرونا تا به حال سه بار مبتلا شده است و آخرین بار هم چند روز پیش بود که با حالی ناخوش ویدیویی از خود منتشر کرد و اعلام کرد حالش بسیار وخیم است اما مدتی می شود که خانم بازیگر خوب شده اند و خبر خوب شدنش را هم با انتشار فیلمی از رقص و آوازش با آهنگ هایده نشان داد.

ازدواج و طلاق از آقای نویسنده

شقایق دهقان

شقایق دهقان همسر سابق مهراب قاسم خانی است که به گفته خود سه سال پیش از او طلاق گرفته و هنوز مجرد می باشد. البته آقا مهراب حواشی از ازدواج چندمش به گوش میرسید و اتفاقا تصاویری هم از او در کنار مارال فرجاد دیده شده بود که صمیمیتی بیشتر از دو همکار و دوست را داشتند اما همچنان خبر رسمی از ازدواج این دو وجود ندارد.

شقایق دهقان

این مطلب از گروه وب گردی است و تنها جنبه سرگرمی دارد.

منبع: شایا نیوز

کدخبر: 731899 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟