مانتوی  نفیسه روشن ! / کپی از مدل خارجی ! + عکس ها

نفیسه روشن بازیگر ایرانی است .نفیسه روشن از بازیگر مشهوری می گوید که عکس های نامتعارف یک بازیگر مرد مشهور را در اختیار دارد حاشیه های زیادی در این باره ایجاد کرده است.ظاهرا این بازیگر که خیلی هم مشهور است و نفیسه روشن عکس های او را سانسور شده منتشر کرده است متاهل هم هست ! نفیسه روشن می گوید این بازیگر با کمک برادر وکیلش می خواست نفیسه روشن را اذیت کند که موفق نشده است.

به گزارش رکنا، این خانم بازیگر در اکران خصوصی سریال «مانکن» لباسی را پوشیده که طرح آن کپی از کالکشن ریزورت برند ایتالیایی «کریزیا» است.

نفیسه روشن

نفیسه روشن با انتشار عکس‌هایی از خود با این لباس از ماریا بشیری، طراح لباسش تشکر کرده است!

از سریال‌های نفیسه روشن در تلویزیون سریال بچه مهندس به کارگردانی علی غفاری است. اولین فصل آن ماه رمضان سال گذشته از شبکه دو سیما پخش شد و دومین فصل آن هم دی ماه روی آنتن رفت. نفیسه روشن در این سریال باز هم در نقشی جدید جلوی دوربین رفت و بازیگر نقش رویا مربی پرورشگاه شد و باز هم تجربه‌ای جدید در دوران بازیگری کسب کرد.

در این سریال وی در کنار بازیگرانی چون پرویز پورحسینی، ، سیما تیرانداز، اندیشه فولادوند، علی اوسیوند، سیاوش چراغی پور، سلمان فرخنده، عباس جمشیدی فر، فرزین محدث، سوگل طهماسبی، حمید شریف زاده، نسرین نکیسا، یدا… شادمانی، صحرا اسدالهی، مهران نائل، مانی رحمانی در نقش جواد جوادی، بهاره رهنما، افشین نخعی، مریم کاویانی، بهناز جعفری، کریم اکبری مبارکه و… ایفای نقش نمود.

نفیسه روشن

ازدواج جنجالی نفیسه روشن

نفیسه روشن این روزها حال و هوای دیگری دارد به دلیل اینکه بعد از برگشت از سفر کربلا خبر ازدواج مجددش را اعلام نمود تا مانند بهاره رهنما به کمپین حاجی ها بپیوندد (از این رو می گوییم کمپین حاجی چون نفیسه روشن هم شوهر جدیدش را حاجی خطاب می کند - ماننده بهاره رهنما). او با سفر به کربلا حاشیه های زیادی را به وحود آورده بود ولی دقیقا بعد از برگشت از سفر با اعلام ازدواجش دوباره تیتر یک حاشیه ها شد. نفیسه روشن در اظهار نظری عجیب تر ازدواجش را عاشق شدن دوباره (به یک نفر) اعلام کرده. با اینکه او نام شوهرش را فاش نکرده است ولی احتمالا یا عشق سابق قبل از ازدواجش است و یا همسر قبلی اش که طلاق گرفته دوباره برگشته است ! نکته بسیار جالب استفاده از ایموجی های هواپیما در پیام های اوست و تصویری که با یک قلب از یک هواپیمای خاص نشان داد که احتمال می رود همسر او خلبان است !

نفیسه روشن

این مطلب از گروه وب گردی است و تنها جنبه سرگرمی دارد.

منبع: وقت صبح

کدخبر: 731643 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟