گلشیفته فراهانی دست بردار نیست ! + فیلم کاملا شطرنجی
حجم ویدیو: 1.77M | مدت زمان ویدیو: 00:00:14

گلشیفته فراهانی بازیگر زن مشهور است . گلشیفته فراهانی از ایران مهاجرت کرده است . گلشیفته فراهانی ویدیو از خود در حال حرکات موزون با آهنگ محسن چاوشی خواننده مشهور پاپ داخل کشور منتشر کرده است.گلشیفته فراهانی این روزها در حال استراحت است و فیلم جدید گلشیفته فراهانی که اکشن و جنایی است به زودی اکران می شود.

 

تنفر گلشیفته فراهانی از سینمای هالیوود

اگر شما هم گلشیفته فراهانی را یک بازیگر ایرانی در هالیوود می دانید خوب است که نظر خودش را دراینباره بدانید : او که در هالیوود کار کرده بود، به لس آنجلس رفت اما نتوانست جایگاهش را در آنجا پیدا کند. اودرباره دوران اقامتش در لس آنجلس می گوید: من در لس آنجلس احساس خفگی می کردم. به قول جیم (جارموش) آنجا مثل شهر زامبی ها می ماند. من از آنجا متنفر بودم. من عاشق اروپا هستم، اروپا با این همه زیبایی و فرهنگ و مردمِ جورواجور یک نعمت است. پس به فرانسه برگشتم که حس زندگی در آنجا برایم درست بود. کدام کشور به اندازه فرانسه می توانست من را قبول کند؟

حرکات موزون گلشیفته فراهانی با آهنگ ایرانی + فیلم

گلشیفته : دیگر ایرانی نیستم

جالب است بدانید گلشیفته فراهانی دیگر شهروند ایرانی نیست و مدت هاست که تغییر ملیت داده و این را خودش گفته است : الان حدود 11 سال است که فرانسوی هستم و دیگر با خودم پاسپورت ایرانی حمل نمی کنم. با اینکه گاهی خانواده اش را در خارج از ایران می بیند اما دلش برای وطنش تنگ شده است:«دائم در رنج هستم. تبعید حالا بخشی از وجود من شده است. من هیچ جا حس خانه را ندارم. حالا هیچ جا خانه نیست و در عین حال تمام جهان خانه من شده است.»

گلشیفته فراهانی

منبع: برخط نیوز

کدخبر: 726796 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟