فریبا نادری قبل جراحی زیبایی

 فریبا نادری متولد 23 فروردین 1363 در تهران، بازیگر است.فریبا نادری فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک می باشد که از جلوی دوربین فعالیت خود را شروع کرد. فریبا نادری سپس بعد از ازدواج با یک کارگردان سر زبان ها افتاد. فریبا نادری برای بار دوم ازدواج کرده و حالا یک دختر هم دارد. فریبا نادری را پیش از عمل زیبایی می بینید.

به گزارش رکنا، برخی از مخاطبان خوش ذوق عکس فریبا نادری را پیش از عمل زیبایی و فیلتر های مختلف با عکس های جدید او مقایسه کردند.

فریبا نادری

دفاع فریبا نادری از چند همسری مردان

فریبا نادری بازیگر مطرح در یک ویدئو حرفهایی جنجالی درباره چند همسری مردان و موضع گیری نسبت به زنان مطرح کرده است که باعث حواشی جدیدی شده است.

فریبا نادری در بخشی از این ویدئو می گوید چند همسری (یعنی اینکه یک فرد چند بار طلاق بگیرد و دوباره ازدواج کند) را قبول دارد ولی اینکه همزمان چند همسر داشته باشد را نه چون نمی تواند خرج آنها را به صورت مساوی پرداخت کند.

البته شاید برخی خانم ها این را دوست داشته باشند.

نگرانی فریبا نادری برای فروش کم رستورانش

فریبا نادری

فریبا نادری هم مانند بسیاری از سلبریتی های دیگر شغل دوم دارد و راه های درآمدی دیگری را امتحان می کند. فریبا نادری قبلا هم درباره فقر مردم گفته بود که مردم دیگر پول ندارند که در رستوران او هزینه کنند : نادری ادعا می کند که همه ی قشرها وضعیت مالی بدی دارند و این را می توان از رستوران آمدن آنها حس کرد. نادری بازیگری ثروتمند است که خیلی از مردم اعتقاد دارند که به دلیل شوهر پولدارش است، او یک ویلای لاکچری و بزرگ در شمال کشور دارد که اکثر اوقات تصاویری از آن منتشر می کند. وی در پاسخ به سوال مردم درباره ویلایش به کنایه گفت : مردم ببخشند که ویلا دارم. او با حضور در سریال ستایش شبکه سه به شهرت زیادی رسیده است.

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 726736 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟