عکس خیلی اروپایی ترلان پروانه

ترلان پروانه بازیگر جوان کشورمان است. ترلان پروانه یکی از زیباترین زنان جهان است . ترلان پروانه همیشه عکس های خاص و متفاوتی را منتشر می کند . ترلان پروانه یک گریمر حرفه ای است. ترلان پروانه عکس جدیدی را با استایل اروپایی اش در فضای مجازی منتشر کرد.

به گزارش رکنا، عکس جدید ترلان پروانه با استایل اروپایی و ظاهری متفاوت در فضای مجازی جنجال به پا کرد و مخاطبان واکنش های بسیاری نسبت به آن نشان دادند.

ترلانه پروانه

ترلان پروانه و تغییر چهره

ترلان پروانه را از بچگی همه می شناسند. در آن زمان از بازیگران کودک بسیار زیبا و ملوس سینما بود اما وقتی بزرگ شد، تحت تاثیر جو تغییراتی بر روی صورتش انجام داد که باعث شد تا چهره ای غیر طبیعی و حتی زشت داشته باشد. متاسفانه در میان بازیگران خانم ایرانی عمل های زیبایی بسیار رایج شده که گاهی نه تنها زیبا نمی شوند بلکه منجر به زشت شدنشان نیز می شود.

ترلان پروانه

بیوگرافی ترلان پروانه

ترلان پروانه 18 تیر 1377 در شیراز متولد شد، او یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون میباشد که از دوران کودکی وارد این حرفه شده است. فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک، یک برادر بزرگتر از خود بنام عرفان دارد، مادرش پریسا فروغی خانه دار که علاقه زیادی به بازیگری داشت و پدرش مهندس است.

ترلان پروانه

وی ازدواج نکرده و مجرد است اما چندین بار شایعاتی درباره ی ازدواج و روابط ترلان پروانه با افراد سرشناسی مثل ارسلان قاسمی،سعید عزت‌اللهی و فرشاد

بازیگران

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 721378 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟