عکس همسر اول شوهر دوم بهاره رهنما ! / چقدر تفاوت؟! + عکس

بهاره رهنما متولد 10 آذر 1352 در روستای هزاوه اراک است . بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. بهاره رهنما فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوقی فضایی و فوق لیسانس ادبیات نمایشی است. بهاره رهنما علاوه بر بازیگری، سفیر دوستی، روزنامه نگار، داستان نویس و نقاله خان نیز است. مدتی است بهاره رهنما با همسر سابق امیرخسرو عباسی درگیر شده است.

بهاره رهنما (2)

بهاره رهنما در پاسخ به اتهاماتی که همسر اول امیر خسرو عباسی علیه وی مطرح کرده است، نوشت: این روزها که جریان‌های عجیب و کثیفی علیه من و خانواده ام راه افتاده میخواهم بگویم: همسرم، تمام قد کنارت هستم و از شرافتت دفاع میکنم، بعنوان یک حقوقدان به زودی کسانی رو که به تو و شرافت و صداقت و خانواده ات توهین کردند به دادگاه میکشم تا عبرتی بشه برای سایرین به گواهی قلبم و شعورم تو از شریف ترین مردان روزگاری و من اینو به همه ثابت میکنم.

درگیری بهاره رهنما و همسر اول امیرخسرو عباسی

بهاره رهنما همچنین با انتشار عکس سوم نوشت: بچه‌ها رو قربانی نکنیم فکر کن حالا متوجه علت دوری همسرم از جگر گوشه اش شدید! هر بار این پدر به سمت دخترش رفته متاسفانه براش بی آبرویی و پاپوش دوخته شده!  مهر و لبخند این بچه رو ببینید اگر پدرش اون آدم وحشتناکی که مادش میگه هست پس چطور انیس انقدر عاشقانه دوستش داره؟

بیوگرافی بهاره رهنما

بهاره رهنما جاری(زن برادر شوهر) شقایق دهقان بازیگر سینما و تلویزیون می باشد. بهاره رهنما از معدود بازیگرهایی است که تحصیلات بالایی در حد دانشگاهی دارد و شاید به همین خاطر در عرصه سینما و تلویزیون کم کار است.

برای اولین بار با فیلم افعی به سینما آمد. سپس با همسرش در فیلم عاشقانه بازی کرد. او در سال 1380 بازی در یک فیلم کمدی نان و عشق و موتور هزار را تجربه کرد که نشان از توانایی او در زمینه فیلمهای کمدی داشت.

منبع : شمانیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد

کدخبر: 708416 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟