فشن شوی ایرانی با لباس های عجیب و غریب + فیلم
حجم ویدیو: 7.03M | مدت زمان ویدیو: 00:00:57

فشن شو از دو واژه فشن و شو تشکیل شده است که به معنی نمایش مد است. فشن شو در ایران هم در برخی نقاط شکل گرفته است. فشن شو یکی از روش های مهم تبلیغات لباس و مد است. برخی از فشن شوها عجیب است در کشورمان که در ادامه فیلمی از یک  فشن شو بسیار عجیب و غریب در ایران را مشاهده می کنید.

تصاویری از دختران و پسران ایرانی با لباس هایی که مشخص نیست به چه مناسبت پوشیده شده اند را در این فیلم ببینید. البته هنوز جزئیاتی از این فشن شو منتشر نشده ولی با توجه به اینکه بازدیدکنندگان آن ماسک ندارند احتمال دارد مربوط به دوران قبل از کرونا است و الان فیلم آن پخش شده است.

هرچند این مورد ملاک خوبی نیست چرا که هنوز هم برخی از افراد جامعه ماسک نمی زنند!

فشن شو چیست ؟

به طور معمول در یک فشن شو زنده مدل ها با لباس هایی که توسط یک طراح یا برند خاص طراحی یا ارائه شده اند به حالت کت واک راه می روند البته گاهی اتفاق می افتد که بسته به دیدگاه و نظر برگزارکننده نمایش زنده لباس، مدلها به صورت ایستا و ثابت در جایی می مانند و بینندگان لباسهای آنها را بررسی کرده و نگاه می کنند.

نکات مهم در اجرای فشن شو

نحوه ارائه، راه رفتن و اجرای مدل ها و همچنین فضای برگزاری رویداد معمولا با نظر طراح و بسته به نوع لباس ها، هدف و دیدگاه طراح و با توجه به کلکسیون ارائه شده تعیین می شود.

پس از اجرای یک نمایش زنده ( فشن شو )بخش دیگری از تامین اهداف این رویداد به شرکت کنندگان و بینندگان مربوط می شود که چه درکی از کالکشن ارائه شده پیدا کرده اند.

فشن شو امروزه چه معیارهایی دارد؟

در برگزاری نمایش های زنده لباس به تازگی برخی از طراحان هنرمند معاصر با استفاده از ذوق، قریحه و خلاقیت خود اقدام به برگزاری اجراهای زنده خود با استفاده از عناصر بصری متنوع از قبیل اجرای زنده موسیقی، تلفیق نورپردازی و صحنه آرایی های خاص و حتی استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها کرده اند.

منبع : برخط نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 705328 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟