ملکه زنبورها آماده شد

این کارگردان درباره حضور «ملکه زنبورها» در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر بیان کرد: به دلیل مدیریت تجربی که طی این سال ها بر جشنواره فیلم فجر حکم فرماست و نتوانسته به ثبات قطعی و شکل منطقی برسد،‌ شاید فیلم را به جشنواره ندهم.

قاسمی با اشاره به حضور «سگ‌ها و آدم‌ها» در جشنواره‌های خارجی اظهار داشت: قرار است این فیلم در یکی از بخش های جشنواره کرالای هند حضور داشته باشد.

قاسمی درباره قصه «ملکه زنبورها» خاطرنشان کرد: این فیلم، قصه عشق و شرم نسلی است که آرزوهایشان برآورده نشده است و دست به هر کاری می‌زنند تا عقده‌های مانده بر ذهنشان به وقوع بپیوندد و همچنین داستان نسلی امروزی‌تر که با اتکا و اعتماد به نسل مسن‌تر، در پی اثبات صداقت و پاکی خود است. برای رسیدن به آرامش و عشق، هر دو اما به دو گونه به مرگ می‌اندیشند‌.

 

گفتنی است؛ عوامل این فیلم عبارتند از:

نویسندگان: مهدیه حسینی، علی محمد قاسمی، اعظم نجفیان، تهیه‌کننده، کارگردان و مدیر فیلمبرداری: علی محمد قاسمی، بازیگران: محمود نظرعلیان، آوا درویشی، امیر شکرگزار، محبت قاسمی، اقبال بهاری،‌ بازیگردان و دستیار کارگردان: پیمان مقدمی، برنامه ریز: اعظم نجفیان، دستیار فیلمبردار: کیوان محمدی‌نژاد، مدیر تولید و عکاس: مریم فخیمی، دستیار تولید: سیف‌الله فیضیان، طراح صحنه: علی محمد قاسمی، دستیار صحنه: حامد آزاد، طراح لباس: نوید بهتویی، مانا یزدانی امیری، صدا: بهروز شهامت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟