ناکامی سارقان مسلح خودرو در بلوچستان/ تلاش برای دستگیری سارقان شناسایی شده ادامه دارد

سردار احمد طاهری  اظهار داشت: روز گذشته حوالی ساعت هفت صبح در پی تماس شهروند ایرانشهری با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر سرقت مسلحانه خودرو وی در محور ایرانشهر- بزمان بلافاصله چندین اکیپ زبده پلیس آگاهی و یگان تکاوری 112 استان به محل سرقت اعزام شدند.

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: در بررسی اولیه از محل وقوع مشخص شد یک دستگاه پژه 405 به همراه چهار سرنشین با اسلحه کلاش و کلت کمری اقدام به سرقت مسلحانه خودرو پژو پارس نموده و از صحنه جرم متواری می‌شوند. بلافاصله طرح مهار در مکان‌های مورد نظر توسط ماموران پلیس اجرا شد و محورهای اصلی ایرانشهر به بزمان تحت کنترل پلیس در آمد.

وی بیان کرد: در گشت‌زنی و ردزنی هدفمند، اشرار و سارقان مسلح در دشت "سمسور" مورد رصد اطلاعاتی پلیس قرار گرفتند که تحقیقات تکمیلی برای دستگیری این افراد ادامه پیدا کرد. در پی گشت‌زنی در موقعیت مورد نظر خودرو سارقان و خودرو مسروقه مشاهده و تعقیب و گریز برای دستگیری عاملان سرقت آغاز شد.

سردار طاهری افزود: سارقان مسلح در ادامه اقدام به تیراندازی به سمت ماموران پلیس کرده که با حجم تیراندازی پلیس مواجه و زمانی که عرصه را بر خود تنگ دیده، خودرو مسروقه را رها و با توجه به صعب‌العبور بودن و کوهستانی بودن منطقه از محل متواری می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در پاکسازی از محل درگیری و با توجه به مستندات موجود در محل، یکی از سارقان مسلح مجروح می‌شود، افزود: خودرو سرقت شده کمتر از یک ساعت تحویل مالباخته شد و تحقیقات جهت دستگیری سارقان مسلح خودرو همچنان ادامه دارد که خبر تکمیلی متقابلاً اعلام خواهد شد.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟