آقای روحانی اعتمادی دیگر برای مردم باقی نمانده است !

به گزارش رکنا، علیرضا سلیمی نماینده مجلس یازدهم در تذکر شفاهی به دولت در صحن علنی مجلس اظهار داشت: قیمت شیر در این دو روز به شدت افزایش پیدا کرده است؛ آقای روحانی در دولت شما سرانه مصرف شیر ۹ کیلو، سرانه مصرف گوشت ۴ کیلو، سرانه مصرف برنج ۵ کیلو و سرانه مصرف مرغ ۸ کیلوگرم کم شده است. این نوع مدیریت شما است.

وی خطاب به روحانی ادامه داد: جنابعالی امروز در دولت مطلبی فرمودید که تحریف تاریخ است، گفته‌اید «وجود مشکلات اقتصادی منشا کاهش مشارکت نبوده است»؛ آقای روحانی سرانه مصرف شیر، گوشت، گوشت مرغ مردم کاهش پیدا کرده است و اعتمادی دیگر برای مردم باقی نمانده است. جناب آقای روحانی این نتیجه مدیریت شما نیست؟

نماینده محلات و دلیجان با بیان اینکه برای حضرتعالی بولتن‌های اشتباه برای شما می‌نویسند و نتیجه تحلیل غلط را به جنابعالی انتقال می‌دهند، تصریح کرد: خواهش می‌کنم به طور مستقل از قرنطینه خارج شوید و در کوچه و بازار قدم بزنید، متوجه می‌شوید که عامل کاهش مشارکت چه چیزی بوده است.

وی گفت: نکته بعدی این است که متاسفانه ترخیص کالا‌ها هنوز از بنادر به کندی صورت می‌گیرد؛ در مدت باقی‌مانده به جای تحلیل بافتن به فکر مسائل باشید. آمار رشد اقتصادی را بانک مرکزی با نفت ۶.۳ درصد و مرکز آمار .۹ درصد اعلام کرده است؛ آمار بدون نفت را نیز بانک مرکزی رشد اقتصادی را ۲.۵ درصد مرکز آمار صفر اعلام کرده است. آقای روحانی آمار را درست کنید لازم نیست که تحلیل‌هایی که هیچ بویی از واقعیت ندارد را در مورد مشکلات مردم بگوید.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.
منبع:ایلنا

کدخبر: 699285 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟