روایتی واقعی و دقیق از دستاوردهای جهاددانشگاهی در حضور مقام معظم رهبری

به گزارش رکنا، کارگردان این مستند درباره قسمت سوم از برنامه «غیررسمی» گفت: آنچه که شاید بیش از همه جذابیت این قسمت از مجموعه ی «غیررسمی» را موجب می شود، برخی ناگفته ها از نگاه های مختلفی است که نسبت به فضاهای موجود در حوزه علم و فناوری کشور ارائه شده است.

علی صدری نیا ـ کارگردان مستند «غیررسمی»درباره ی روند تولید این مستند که روایتی از دیدارهای پنج‌شنبه‌ای فعالان حوزه‌ی علم و فناوری با رهبری است و قرار است، امروز ـ دوشنبه ـ 24 خرداد ماه ـ از تلویزیون پخش شود، توضیح داد: مستند «غیررسمی» به صورت کلی به دیدارهای پنج شنبه ای رهبر انقلاب می پردازد. دیدارهایی که رهبری به صورت غیررسمی و صمیمانه در بازه زمانی سال های ۹۵ تا ۹۸ با فعالان حوزه های مختلف داشته اند. این دیدارها هم با فعالان فرهنگی و هنری و هم با فعالان حوزه علم و فناوری و نخبگان جوان کشور انجام شده است.

وی ادامه داد: در دو قسمت قبلی این مستند، در هر کدام، از زاویه ای به این جلسات پرداخته و تلاش کرده بودیم روایت هایی را ارائه دهیم. در قسمت سوم هم از زاویه دیگری به برخی از دیدارهایی که مقام معظم رهبری با فعالان حوزه علم و فناوری و نخبگان کشور داشتند پرداختیم و سعی کردیم روایتی از این جلسات برای مخاطبان داشته باشیم. لذا فضای این قسمت و تفاوت کلی اش همین تفاوت موضوعی هست و طبیعتا به واسطه تفاوت موضوع، مباحث و نکاتی که در جلسه بحث می شود و بخش هایی هم که احتمالا برای مخاطب جلب توجه خواهد کرد، متفاوت از قسمت های قبل است.

این کارگردان در پایان درباره ی قسمت سوم از مستند «غیررسمی» که قرار است امشب به روی آنتن برود، اظهار کرد: آن چیزی که شاید بیشتر جذابیت خود این قسمت از مجموعه ی «غیررسمی» را می سازد، برخی ناگفته ها از نگاه های مختلف است که نسبت به فضاهای موجود در حوزه علم و فناوری کشور ارائه شده است؛ از باب دستاوردهایی که خود این جوانان و نخبگان کشور در خدمت رهبری ارائه می کنند. بسیاری از این نکات، دستاوردهایی است که برای خیلی از افراد جامعه بیان نشده و شنیدنی است.

صدری نیا افزود: بخش دوم این جذابیت ها هم مربوط به مشکلاتی است که پیش روی نخبگان جوان کشور است، و به صورت صریح درباره آن در این جلسات سخن گفته شده است. چه مشکلات معمولی که می تواند وجود داشته باشد و چه کارشکنی ها و سنگ اندازی هایی که گاهی اوقات با آن مواجه می شوند و آن مسیری را که باید با سرعت و شتاب بیشتری طی کنند، باعث می شود با سرعت کمتر و مسیر دشواری آن را طی کنند. لذا خود ما هم تلاش کردیم در این قسمت از مستند روایتی واقعی و دقیق از جلسات داشته باشیم تا از هر دو وجه مباحثی که در جلسات گفته می شود و نکاتی که خود حضرت آقا در مواجهه با این مباحث دارند را بتوانیم دقیق و درست برای مخاطب ارائه دهیم.

روایتی از دیدارهای پنج‌شنبه‌ای فعالان حوزه‌ی علم و فناوری با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در سومین قسمت از مجموعه مستند «غیررسمی» روز دوشنبه ۲۴ خرداد، ساعت ۱۹:۴۵ از شبکه سوم سیما، سایت و صفحات KHAMENEI.IR در شبکه‌های اجتماعی پخش می‌شود.

همچنین این مستند سه‌شنبه ۲۵ خرداد ساعت ۱۷ از شبکه خبر، چهارشنبه ۲۶ خرداد ساعت ۲۲ از شبکه افق و پنج‌شنبه ۲۷ خرداد ساعت ۱۷ از شبکه ۴ سیما بازپخش خواهد شد. در بخشی از سومین قسمت این مجموعه که به کارگردانی علی‌صدری نیا تولید شده، رییس و تعدادی از محققان جوان نسل انقلاب جهاددانشگاهی در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی، در فضایی متفاوت از دیدارهای رسمی و صمیمانه، داستان به ثمر رسیدن برخی از دستاوردها، درد دل‌ها و مشکلات پیش پای خود را روایت می‌کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 696850 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟