قاضی زاده هاشمی: به قول ضرغامی آمده ام زیر میز بزنم / صدای جوانان، زنان و دختران هستم + فیلم
حجم ویدیو: 7.98M | مدت زمان ویدیو: 00:02:32

انتخابات 1400 / امیرحسین قاضی زاده هاشمی برای شرکت در مناظره انتخاباتی وارد صدا و سیما شد.

به گزارش رکنا، امیرحسین قاضی زاده هاشمی پیش از شروع مناظره ها گفت: علت حضور بنده در انتخابات همان طور که قبلا هم عرض کردم، این بود که مشکل را در جابه‌جا شدن اشخاص نمی دانم، مساله کشور این نیست که یک حزب سیاسی روی کار بیاید و یک حزب دیگر برود، مشکلات ما پایدارتر از این هاست.

وی افزود: ساختارهای اداره کننده کشور ما معیوب است و نوع کشورداری و حکمرانی ما مشکل دارد. البته این مساله مربوط به قبل از انقلاب است و انقلاب اسلامی علی رغم تمام توفیقاتی که داشته است، نتوانسته نهاد سیستم اداری کشور را متناسب با نیاز مردم و آرمان های انقلاب تغییر دهد.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: من برای یک تحول عظیم برای نظام مدیریتی کشور پای کار آمده ام و در چند سالی که با جوانان این کشور کار کردم، این هدف را دنبال می کردم.

وی تصریح کرد: من صدای جوانان، زنان و دختران هستم. همچنین صدای سربازان، آسیب دیدگان از بورس و کسانی هستم که به علت عملکرد بد مدیریتی از کرونا جان باختند و البته مدافعان سلامتی که در این مسیر جانانه جنگیدند.

قاضی زاده هاشمی تاکید کرد: رقیب خودم را شخص نمی دانم، آمده ام به قول آقای ضرغامی زیر میز بزنم، البته نه میز برخورد با اشخاص بلکه این روش کشورداری.

آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 693966 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟