روز یکشنبه نامزد نهایی اصلاح طلبان برای انتخابات 1400 اعلام می شود

آذر منصوری، سخنگوی جبهه اصلاحات ایران گفت: ممکن است اصلاح طلبان نام یک یا چند نفر را به عنوان کاندیدای نهایی منتشر کنند و سپس بعد از مناظره‌ها و نظرسنجی‌های ملی و معتبر تعیین می‌شود و سایر افراد به نفع کاندیدای نهایی کنار می‌روند.

به گزارش رکنا، آذر منصوری، سخنگوی جبهه اصلاحات ایران گفت: مصوبه مجمع عمومی جبهه اصلاحات این بود که قبل از ثبت‌نام، رای‌گیری دو سوم انجام شود، اما چون تکلیف برخی کاندیداها معلوم نبود، بنابراین است که در یکشنبه بعد از ثبت‌نام، کاندیدای نهایی برای انتخابات ریاست جمهوری مشخص می‌شود.

وی افزود: ما در این جلسه ممکن است به یک نفر یا چند نفر برسیم و افرادی که رای دو سوم مجع عمومی را به دست بیاورند، در صحنه خواهند ماند و در این صورت، کاندیدای نهایی بعد از مناظره‌ها و نظرسنجی‌های ملی و معتبر تعیین می‌شود و سایر افراد به نفع کاندیدای نهایی کنار می‌روند.

گفتنی است؛ روز 12 اردیبهشت نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان نام 14 نفر را به عنوان نامزد این جبهه برای انتخابات 1400 اعلام کرده بود.

این 14 نفر به ترتیب کسب رای از میان اعضای نهاد اجماع ساز، شامل محمد جواد ظریف ، اسحاق جهانگیری ، مصطفی تاجزاده ، مسعود پزشکیان ، محمد رضا عارف ، محسن هاشمی ، محمد شریعتمداری ، مصطفی کواکبیان ، محمد صدر ، محمود صادقی ، زهرا شجاعی ، شهیندخت مولاوردی ، عباس آخوندی و صادق خرازی بودند. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 687305 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟