تاجگردون: لاریجانی قطعا نامزد انتخابات 1400 می شود / من مسئول ستاد انتخاباتی او نیستم

انتخابات 1400 / نماینده مردم گچساران در مجلس دهم گفت: روز گذشته با آقای لاریجانی دیدار کردم و عزم وی برای کاندیداتوری جزم است. البته درباره مساله ستاد با ایشان صحبتی نکردیم و بعید می‌دانم مسئولیت ستاد را به بنده بسپارند.

به گزارش رکنا، غلامرضا تاجگردون ، رئیس پیشین کمیسیون تلقیق بودجه و نماینده گچساران در مجلس دهم درباره شایعه برعهده گرفتن ستاد انتخاباتی علی لاریجانی توسط وی و محمدرضا باهنر، گفت: من دیروز ایشان را دیدم و درباره انتخابات صحبت کردیم اما در مورد مسئله ستاد با ایشان صحبتی نکردیم و بعید می‌دانم مسئولیت ستاد را به بنده بسپارند.

وی افزود: اصل کاندیداتوری ایشان در انتخابات ریاست جمهوری پذیرفته است و فکر می‌کنم فردا وارد ستاد انتخابات کشور شوند و عزمشان برای این کار جزم بود.

تاجگردون تصریح کرد: من ایشان را از برخی اصلاح طلبان شایسته‌تر می‌بینم و انسان عاقلی است. در نبود افراد موثری همچون آقای ظریف ، اصلاح‌طلبان باید این مسئله که کاندیدای ما حتما اصلاح‌طلب باشد کنار بگذارند و امیدوارم سران اصلاح طلب در این مورد تصمیم درست بگیرند و افرادی در قامت آقای لاریجانی گزینه مناسبی هستند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در تحلیل انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: به نظرم انتخابات 1400 سه قطبی شود و من یکی از قطب‌ها را هم آقای پزشکیان می‌دانم که در صورت تایید صلاحیت می‌تواند تاثیرگذار باشد. در صورت تایید صلاحیت آقای جهانگیری و پزشکیان، کنار رفتن یکی به نفع دیگری راحت نیست. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 687299 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟