واکنش تند دفتر احمدی نژاد به خبر تزریق واکسن ۳۰ میلیون تومانی آمریکایی

به گزارش رکنا،وب سایت منتسب به حامیان محمود احمدی نژاد تکذیبیه‌ دفتر محمود احمدی‌نژاد درباره واکسن زدن رئیس دولت نهم و دهم منتشر کرد. متن این تکذیبیه بدین شرح است:
بسمه تعالی
جناب آقای دکتر علی عسگری
ریاست محترم سازمان صدا و سیما
با سلام، امروز در یکی از بخش‌های خبری صدای جمهوری اسلامی از قول فردی معلوم الحال با عنوان مجعول مشاور و یکی از نزدیکان آقای دکتر احمدی نژاد ادعا شد که «آقای احمدی‌نژاد اواخر دی ماه پارسال واکسن آمریکایی فایزر دریافت کرده و این امر مبلغ ۳۰ میلیون تومان برای ایشان هزینه برداشته !! » ،در این خصوص نکات و موارد زیر را متذکر می شود:
 کذب بودن خبر مذکور با کمترین دقت در محتوای آن برای هر فرد عادی قابل درک است. چرا که در مقطع زمانی ذکر شده اساساً واکسن کرونا مراحل آزمایشی خود را در امریکا طی می کرد و هنوز نه فقط در امارات بلکه حتی در امریکا نیز تجویز و تزریق نمی شد.

حال چگونه می شود که دریافت این واکسن را که بدلیل شرایط خاص حمل و نقل، نگهداری و تزریق جز در مراکز خاص بهداشتی و درمانی امکان‌پذیر نیست، در داخل منزل تزریق نمود!!؟
در حالی که سیاست بایکوت کامل و همه جانبه خبری آقای دکتر احمدی‌نژاد به عنوان یکی از فعالترین، برجسته ترین و محبوب ترین شخصیت های سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی کشور جزو رویکرد های ثابت و قطعی صدا و سیما است، نقل مطلبی تا بدین اندازه سخیف و بی‌پایه از سوی آن سازمان جای بسی تعجب و تاسف است. پیشنهاد می کنم به خبرنگاران تان بفرمایید تا برای کسب اطلاع خودتان هم که شده از مردم بپرسند که پخش این گونه اخبار در این مقطع زمانی را به چه معنایی تفسیر می کنند.
 برای ما قابل درک است که سازمان و صدا و سیما ، تحت نفوذ و سیطره مراکز قدرت اجازه و امکان راستگویی و رعایت عدالت را به خصوص درباره شخصیت محبوب و مردمی احمدی نژاد ندارد ولی از جنابعالی که به روز واپسین اعتقاد دارید انتظار می‌رود که حداقل تلاشِ محسوس را برای پیراستگی دامان خود از این همه گناه و آلودگی مبذول فرمایید.

بعید است در پیشگاه الهی "المامور معذور" عذر موجهی برای این مظلمه باشد.
 جنابعالی بهتر از هرکس می‌دانید که مردم ایران حداقلِ اعتماد خود را به درستی رویکردها، راستی اخبار و وثاقت تحلیل‌های سیاسی صدا و سیما از دست داده اند، تا جایی که برای کسب اخبار و اطلاعات خود غریبه ترین رسانه‌های خارجی را که گاه از دشمنان این ملک و ملت هستند بر صدا و سیمای به اصطلاح ملی ترجیح می‌دهند. فکر می کنید این بی اعتمادی ها که سرمایه های ملی این مرز بوم را به نابودی می کشاند، از کجا نشات می گیرد؟
 مطمئناً برای جنابعالی که آقای دکتر احمدی‌نژاد را به خوبی می شناسید قابل درک و باور است که احمدی‌نژاد تا زمانی که همه مردم کشور واکسن کرونا را دریافت نکنند از زدن این واکسن خودداری خواهد نمود، و انتشار خبر دروغین و غیر قابل باور واکسن زدن ایشان در نزد افکار عمومی چیزی از بارِ زشتی واکسن زدن از "مابهتران" کم نخواهد کرد.
امید است که برای جبران خطای بزرگی که صورت گرفته تدبیر و تدارک لازم و عاجل بفرمایید.
عبدالرضا شیخ الاسلامی
رییس دفتر آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 686703 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟