محمود صادقی برای انتخابات1400 اعلام کاندیداتوری کرد

به گزارش رکنا، نماینده دوره دهم مجلس شورای اسلامی ضمن تایید اینکه داوطلب کاندیداتوری انتخابات1400 خواهد شد، گفت: برنامه‌ام را به جبهه اصلاحات ارائه خواهم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که شما در انتخابات یازدهمین دوره مجلس ردصلاحیت شدید، آیا ممکن است در این انتخابات نیز صلاحیت‌تان تایید نشود؟ گفت: با خداست!

صادقی در خصوص ارتباط خود با دیگر افراد پیشنهاد شده در نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان هم اظهار داشت: همه افراد عضو یک مجموعه هستند و تعاملاتی با یکدیگر دارند.

وی در پاسخ به این سوال هم که اگر تایید صلاحیت بشوید و چند کاندیدای اصلاح‌طلب در صحنه حضور داشته باشند، برنامه‌تان چه خواهد بود؟ گفت: ما تابع تصمیم جمعی هستیم. کاندیدای نهایی از طریق جبهه اصلاحات معرفی خواهد و دیگر کاندیداها به نفع کاندیدای واحد کناره‌گیری خواهند کرد.

روز گذشته جبهه اصلاحات ۱۴ گزینه را به عنوان گزینه‌های پیشنهادی این جبهه برای انتخابات1400 مطرح کرد که محمدجواد ظریف، اسحاق جهانگیری، مصطفی تاج‌زاده، مسعود پزشکیان، محمدرضا عارف، محسن هاشمی، محمد شریعتمداری، مصطفی کواکبیان، محمود صادقی، زهرا شجاعی، شهیندخت مولاوردی، عباس آخوندی و صادق خرازی جزو آنها هستند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.
منبع:نامه نیوز

کدخبر: 684251 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟