نامزد انتخابات 1400 جوان ، انقلابی با مدیرییت قوی باشد

به گزارش رکنا، انتخابات1400 / سردار جوانی تاکید کرد: بعضی ها در این انقلاب نمک می خورند و نمکدان را می شکنند و ریشه همه مشکلات را به گردن مقام معظم رهبری می اندازند. در اینجا این سوال مطرح است که آیا شما به توصیه‌ها و سیاست های تبیینی ایشان عمل کردید و به مشکل خوردید؟! یا اینکه بی اعتنایی کردیم و به این مشکلات رسیدیم؟ این را باید مسئولین پاسخ دهند.

وی افزود : این مسئله باید در دانشگاه ها برای جوان ها تبیین بشود که هرجا به این سیاست‌ها عمل کردیم، گره گشایی و مشکل گشایی شده و هرجا که به مشکل خوردیم، حتما به این سیاست ها عمل نکردیم. البته امروزه بسیاری از کارشناسان بر این نکته تاکید دارند که مشکلات ما به علت ضعف مدیریت است.

معاون سیاسی سپاه تاکید کرد : براساس سخنان حضرت آقا ویژگی های نامزد انتخابات 1400 جوان ، حزب‌اللهی و انقلابی ودارای "مدیریت قوی" و "کفایت مدیریت" باشد.

سردار جوانی تاکید کرد: ویژگی بعدی که بسیار هم مهم است بحث ایمان است و حضرت آقا تاکید دارند، کسی که ایمان نداشته باشد کشور را می فروشد و دنبال باند گرایی و قدرت گرایی است؛ کسی که ایمان دارد کفر به طاغوت هم دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 678657 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟