فائزه هاشمی : کرباسچی در انتخابات 1400 از لاریجانی حمایت می کند !

فائزه هاشمی رفسنجانی در مصاحبه ای ائتلاف عمل بدی نمی داند و معتقد است که ائتلاف زمانی می‌تواند موفق باشد که در تعیین سهم به توافق برسند و این ضمانت وجود داشته باشد که قدرت تقسیم شود.

به گزارش رکنا، وی درباره امکان ائتلاف لاریجانی با اصلاح طلبان گفت: احتمال ائتلاف با آقای لاریجانی را در بین اصلاح‌طلبان نمی‌بینم. تا جایی که می‌دانم فقط آقای کرباسچی از این ایده حمایت می‌کنند. اینکه در شرایط فعلی یک اصولگرای عاقل و مدیر از یک اصلاح‌طلب مؤثرتر است، جای بحث دارد.

فائزه هاشمی در ادامه گفت : از سال 96 به این طرف با پیروزی‌های متعدد اصلاح‌طلبان در انتخابات‌های مجلس، شورای شهر و ریاست‌جمهوری عمده جریان مدیریت کشور در دست اصلاح‌طلبان بود ولی در مسیر اصلاح‌طلبی حرکت نکردند، بیشتر دنبال این بودند که چگونه بعد از پایان این دوره‌ها جایگاهشان را میان اصولگرایان حفظ کنند.

وی افزود : اما برخی از اصولگرایان ازجمله آقای لاریجانی که رئیس مجلس بود، با شهامت بیشتری با جریان اصلاحات رابطه برقرار کرد، چون اصولگرا بود، نگران موقعیتش نبود. شاید یک اصلاح‌طلب با چنین شرایطی از یک اصولگرای معتدل بی‌اثرتر باشد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 670859 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟